مهم‌ترین ویژگی‌های دوران ظهور برقراری امنیت و عدالت جهانی

رئیس شورای هیئات مذهبی لرستان گفت: مهم‌ترین ویژگی‌های دوران ظهور برقراری امنیت و عدالت جهانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، رئیس شورای هیئات مذهبی لرستان، با اشاره به این‌که برخی‌از ویژگی‌های عصر ظهور به هیچ‌وجه قابل مقایسه با پیش از ظهور نیست، اظهار داشت: امام زمان (عج) در سن پنج سالگی امام بعد از امام به جانشین پدر بزرگوارش می‌شود.

وی با اشاره به این‌‎که برخی اوقات سؤال می‌شود ۱۴۰۰ سال می‌گذرد و همه دعای سلامتی و فرج امام زمان (عج) را می‌خوانیم، اما چرا امام زمان (عج) ظهور نمی‌کند، تصریح کرد: در پاسخ به این سؤال باید گفت که جامعه ما به آن آمادگی و بالندگی برای ظهور امام زمان (عج) نرسیده است.

حجت‌الاسلام دریکوند با ذکر این مطلب که جامعه باید آمادگی ظهور را کسب کند، اضافه کرد: ما به زبان می‌گوییم خدایا ظهور امام زمان (عج) را برسان، اما دل‌ها جای دیگر است هر وقت دل و زبان برای ظهور یکی شد زمینه ظهور فراهم می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی لرستان با تشریح اجمالی ویژگی‌های دوران ظهور، گفت: مهم‌ترین ویژگی دوران ظهور این است که امنیت در سراسر عالم بوجود می‌آید مانند اربعین حسینی که با وجود توطئه‌ها کوچک و بزرگ برای پیاده‌روی اربعین آمدند.

وی برپایی عدالت در تمام عالم را از دیگر برکات ظهور امام زمان (عج) دانست و افزود: ازجمله برکات ظهور فراوانی نعمت‌ها در بین جامعه است.

انتهای پیام/م

برقراری امنیت و عدالت جهانی؛ مهم‌ترین ویژگی‌های دوران ظهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار