گردهمایی نمایندگان ستاد عتبات عالیات استان لرستان در خرم آباد برگزار شد.

گردهمایی با حضور رابطین و نمایندگان ستاد عتبات عالیات در ادارات و سازمان‌های استان در سالن سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برگزار شد.

اصغر حقی پور رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: ارزش بازسازی بقعه‌های عتبات عالیات بر همه روشن است و اجر و ثواب آن اجری خدایی دارد. بازسازی زیارتگاه‌های ائمه اطهار کاری جهادی و همراه با ایثار و فداکاری است و این افراد خدمتگذار ائمه اطهار هستند و این توفیق نصیب هر کسی نخواهد شد. افرادی که در این راه قم بر می‌دارند حتما توسط ائمه اطهار انتخاب شده اند و  این سعادت  نصیب شان شده است.

برگزاری گردهمایی نمایندگان ستاد عتبات عالیات

وی در ادامه گفت: ما در طرح‌های زیادی از جمله طرح ساخت درب حرم امامین عسکری (ع) ، طرح ورودی سرداب امام زمان (عج) و ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختی امام زمان زین العابدین مشارکت داریم و همچین  طرح ساخت صحن حضرت زینب بر عهده ستاد عتبات عالیات استان لرستان قرار گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان لرستان از جشنواره نشان محبت خبر داد و گفت: جشنواره نشان محبت ۵ شهریور در سالن اجتماعات جهاد سازندگی استان لرستان با حضور جمعی از هنرمندان، پیشکسوتان و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

وی افزود: از مردم هم دعوت می‌کنیم که در این جشنواره شرکت کنند و در اجرای طرح‌های جاری یاری رسان ستاد باشند.

در این مراسم از نمایندگان ستاد عتبات عالیات در ادارات و سازمان‌های استان که در این راه اقداماتی مناسبی داشته اند، تجلیل به عمل آمد.

برگزاری گردهمایی نمایندگان ستاد عتبات عالیات

برگزاری گردهمایی نمایندگان ستاد عتبات عالیات

انتهای پیام/د

گردهمایی نمایندگان ستاد عتبات عالیات برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.