ترامپ به دنبال رد گزارش سیا درباره قتل خاشقجی

روزنامه واشنگتن پست آمریکا نوشت، بعید است که ترامپ گزارش سازمان سیا را درباره قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد آل سعود بپذیرد.

ترامپ به دنبال رد گزارش سیا درباره قتل خاشقجیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن پست آمریکا نوشت، بعید است که ترامپ گزارش سازمان سیا را درباره قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد آل سعود بپذیرد.

این روزنامه به نقل از معاون ترامپ نوشت: دونالد ترامپ از دلایلی که دست داشتن محمد بن سلمان در قتل خاشقجی را ثابت می‌کرد مطلع شد، اما با این حال به دنبال راه‌هایی است تا مسئولیت این کار بر دوش محمد بن سلمان نیفتد.

در همین رابطه گلین کارل، افسر سابق سازمان سیا اعلام کرد، ترامپ به علت قتل خاشقجی روابط خود را با ولیعهد سعودی بر هم نمی‌زند.

گلین کارل گفت، ترامپ علاقه‌ای به اینکه به علت پرونده خاشقجی عربستان را مجازات کند ندارد و به نظر نمی‌رسد خدشه‌ای به روابط خود با محمد بن سلمان وارد کند.

وی افزود ترامپ نتایجی که سازمان سیا درباره دست داشتن ولیعهد سعودی در قتل خاشقجی به آن رسیده است را نادیده می‌گیرد و می‌کوشد که محمد بن سلمان را از این معضلی که گرفتار آن شده نجات دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار