خوی، آماده کلنگ زنی یادمان شمس تبریزی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌های مجری در شهرستان خوی آماده اجرای مراسم کلنگ زنی یادمان شمس تبریزی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ؛جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی از آمادگی دستگاه‌های مجری در شهرستان خوی  برای اجرای مراسم کلنگ زنی یادمان شمس تبریزی این شهرستان خبر داد.


وی گفت: اجرای پروژه یادمان شمس تبریزی در دولت تدبیر و امید کلید خورده و امیدواریم بتوانیم این پروژه را بنحو احسن به اتمام برسانیم.


جلیل جباری تصریح کرد: در سال ۹۵ طرح یادمان شمس توسط بهترین اساتید معماری کشور آماده شده و پس از طی مراحل فنی و تخصصی همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به خوی کلنگ زنی خواهد شد.


وی افزود: برای اجرای این پروژه که ۲۰۰ متر زیر بنا و ۷۰۰۰ متر مربع فضا سازی انجام شده و یکی از یادمان‌های بسیار زیبا و ارزشمند کشور خواهد شد اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان تخصیص یافته که در مدت زمان مشخص هزینه خواهد شد.


جباری با قدردانی از مجموعه مدیریت شهری خوی اضافه کرد: بایستی از فرمانداری، شهرداری و شورای شهر و تولیت شمس تبریزی به دلیل همکاری‌های لازم در طول سال‌های اخیر قدردانی نمائیم و امیدواریم این همکاری‌ها ادامه یابد.


مراسم کلنگ زنی یادمان شمس تبریزی راس ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخ ۲۸/ ۰۸/ ۹۷ با حضور دکتر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مسئولین استانی و شهرستانی، مردم فرهنگ دوست خوی و جمع کثیری از علاقه‌مندان انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ح


کلنگ زنی یادمان شمس تبریزی در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.