به مناسبت هفته كتاب و كتابخوانى؛

اجراى طرح روستاى دوستدار كتاب در روستاى آب باران آغاجارى

رئيس اداره كتابخانه هاى عمومى شهرستان آغاجارى از اجراى طرح روستاى دوستدار كتاب در روستاى آب باران این شهرستان خبر داد.

حنا ربيعى، رئيس اداره كتابخانه هاى عمومى شهرستان آغاجارى در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی برنامه‌هایی جذاب برای توسعه فرهنگ کتابخوانی دارد و طرح‌های مختلف کتابخوانی را در سطح روستاهای بزرگ شهرستان برگزار می‌کند.

وى افزود: هدف این طرح معرفی فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی مرتبط با کتابخوانی است که با مشارکت مردم و دستگاه‌های فعال در روستا انجام مى شود.

ربیعی اذعان داشت: تلاش برای تأمین بودجه‌های لازم برای گسترش فعالیت‌های مربوط به کتاب و کتابخوانی در روستاها و توجه دادن مردم و نهادهای روستایی به اهمیت کتاب و فرهنگی‌تر شدن فضای روستاها و نیز پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان روستایی با کتاب از دیگر اهداف این طرح است.

رئيس اداره كتابخانه هاى عمومى شهرستان آغاجارى با اشاره به ضرورت و اهمیت کتاب و کتابخوانی در روستاها بیان کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در سطح روستاها یک امر ضروری بوده که باید با روش‌های مختلف از جمله تشویق و ترغیب انجام شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: در اين طرح كتابداران شهيد مدنى در مدرسه ام ليلا روستا آب باران به قصه گويى و معرفى كتاب و تشويق و ترغيب دانش آموزان به كتابخوانى پرداختند.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست کتابخوانی

برچسب ها: هفته کتاب ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.