مجموعه‌ کتاب‌های «تئاتر اسباب‌بازی» رونمایی می‌شود

مجموعه کتاب‌های «تئاتر اسباب‌بازی» نوشته‌ی احمد شهدادی هم‌زمان با هفته‌ی کتاب و در حاشیه‌ی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به مخاطبان معرفی خواهد شد.

مجموعه‌ کتاب‌های «تئاتر اسباب‌بازی» رونمایی می‌شود

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون،مجموعه کتاب‌های «تئاتر اسباب‌بازی» نوشته‌ی احمد شهدادی هم‌زمان با هفته‌ی کتاب و در حاشیه‌ی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به مخاطبان معرفی خواهد شد. این مجموعه مشتمل بر پنج کتاب با نام‌های «گنجشگک اشی مشی»، «مامان بزِ زنگوله پا»، «خروس و پادشاه»، «پیشیِ بی دم، پیشی نمی‌شه»، «گنجشگ و پنبه دونه» است.

بر اساس این گزارش هر کتاب شامل سه بخش با موضوع‌های عروسک‌سازی، شیوه‌های اجرا و متن است.

این اثر که مناسب رده‌ی سنی ۷ تا ۹ سال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است با پرورش ذهنیت دراماتیک، گونه‌ای از تئاتر صحنه‌ای محسوب می‌شود.

در تدوین و تالیف این اثر محسن امینی به عنوان طراح عروسک‌ها و نجمه قاسم‌زاده‌اقیانی به عنوان نویسنده‌ی متل‌های نمایشی و شهاب شفیعی‌مقدم به عنوان طراح گرافیک همراه بوده‌اند.

گفتنی است در کتاب‌سازی این اثر از مدلینگ و عکاسی استفاده شده است.

مراسم رونمایی این مجموعه روز ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰ صبح در سالن نمایشگاهی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار