تخلف در ثبت نام دانش آموز خراسان شمالی محرز شد/پای سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان به میان کشیده شد

تخلف در ثبت نام یک دانش آموز پای سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی را به میان کشید.

تخلف در ثبت نام دانش آموز خراسان شمالی محرز شد/پای سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان به میان کشیده شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سعیدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی درباره تخلف در ثبت نام یک دانش آموز در مدارس نمونه دولتی استان گفت:  برای ثبت نام در رشته تجربی دبیرستان نمونه دولتی بیشترین تقاضا را داشتیم که در مرحله نخست ۲۷ نفر ثبت نام شدند و ذخیره‌ها باقی ماندند و دیدیم امتیاز ذخیره‌های رشته تجربی از رشته ریاضی بالاتر است.

وی افزود: بنابراین به اداره‌های شهرستان اعلام کردیم چنان چه ظرفیت رشته ریاضی تکمیل نشد می‌توانید از ذخیره‌های رشته تجربی که امتیازشان بالاست، ثبت نام کنید.

سعیدی گفت: اگر مدیر یک دبیرستان فراخوان داده است و از بین دانش آموزان رشته تجربی فردی برای ثبت نام در رشته ریاضی نیامده و مدیر امتیاز به امتیاز جلو رفته و به دانش آموز نام برده رسیده که ثبت نام درست بوده است، اما اگر از امتیاز‌های بالا فراخوان نداده و این دانش آموز را ثبت نام کرده از نظر ما خلاف است.

وی اظهار کرد: در بررسی که اداره آموزش و پرورش شهر بجنورد انجام داده، تخلف احراز شده است و در حال حاضر مراحل خود را طی می‌کند.

سیعدی گفت:در بررسی اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد مشخص شده که تعدادی از دانش آموزانی که امتیازشان از دانش آموز ثبت نام شده بیشتر بوده ثبت نام نشده اند و در مرحله اول اعلام کرده که تخلف شده و در حال بررسی بیشتر است.

انتهای پیام / ب 

تخلف در ثبت نام یک دانش آموز در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
لطفا" شیروان هم بررسی گردد