سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: استان قزوین برای استقبال از زمستان از آمادگی کافی برخوردار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  قدرت الله مهدیخانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: استان برای استقبال از زمستان از آمادگی کافی برخوردار است به طوری که هلال احمر و اورژانس برای چیدمان و استقرار نیرو‌ها یشان اقدام کرده اند.

مهدیخانی افزود: تجهیزات اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای هم با اعتبارات سازمانی تکمیل شده است و تلاش خواهد شد تا حد ممکن هیچ یک از جاده‌های مواصلاتی استان مسدود نشود.

وی گفت: در شرایط بحران، مراکز آموزشی و مساجد برای اسکان اضطراری در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری از دستگاه‌های اجرایی خواست در زمان وقوع هر حادثه‌ای ضمن اطلاع رسانی به موقع و تسریع در دادن خدمات امدادرسانی، هماهنگی‌های لازم مورد توجه قرار بگیرد.

مهدیخانی با بیان اینکه آمادگی و پیش بینی حوادث بی شک باعث صرفه اقتصادی خواهد شد، تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

وی در ادامه از افزایش ۲۲ درصدی بارش باران در استان خبر داد و گفت: بارش باران در سطح استان یکسان نبوده است و هر چه به سمت شمال استان پیش می‌رویم بارندگی‌ها کاهش می‌یابد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری از مردم خواست تا در مواقع بحران و در صورت انسداد جاده‌ها، همکاری کنند و از هیچ جاده فرعی دیگری برای رسیدن به جاده‌های اصلی استفاده نکنند تا امداد رسانی‌ها با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام/

 استان قزوین برای استقبال از زمستان از آمادگی کافی برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.