فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قزوین:

اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا روبه زوال است/ آمریکای امروز ضعیف‌تر از چهار دهه قبل شده/5 نفر از مرزبانان ربوده شده میرجاوه آزاد شدند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا، رو به افول و زوال بوده و آمریکای امروز ضعیف‌تر از چهار دهه قبل است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه پایانی کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین تاکید کرد: هر چه امروز داریم و مقاومتی وجود دارد از برکت دوران دفاع مقدس و شهیدان سرافراز است.

وی حمایت استکبار از داعش، فتنه گران، تروریست‌ها و آتش بس اخیر اسراییل در غزه و شکست سیاسی و نظامی در عراق را از برکات مقاومت و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.

سردار جعفری با اشاره به سخنان و تحلیل‌های مقامات آمریکایی افزود: آن‌ها در برابر جمهوری اسلامی دچار سردر گمی و آشفتگی شده اند.

وی اضافه کرد: آن‌ها اذعان دارند که جبهه مقاومت برخلاف وادادگان داخلی، با تهدید و تحریم منفعل نمی‌شود و فشار‌ها نتیجه عکس خواهد داد.

سردار جعفری گفت: مقامات مختلف آمریکایی، اذعان به شکست در مقابل ایران کردند و معتقدند رهبر جمهوری اسلامی با شاخص مدیریت بحران از حکمت بالایی برخوردار است.

وی افزود: ایران در تحریم‌های گذشته بسیار آبدیده شده است و آن‌ها نمی‌توانند با استراتژی‌های ایران اسلامی مقابله کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار عجز و ناتوانی از سوی مقامات و تحلیل گران آمریکا و پیروز‌های جبهه مقاومت را ناشی از پیام و تاثیر خون شهیدان دانست و گفت: آمریکا اقتداری که در دوره اوباما داشت در این دوره ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: کسانی که ابهام دارند و به مذاکره و کوتاه آمدن در برابر استکبار تاکید می‌کنند و قدرت امروز انقلاب اسلامی را نمی‌بینند، گوششان سنگین است و پیام شهدا را به درستی درنیافته اند.

سردار جعفری افزود: اگر این پیام را به درستی بشنوند دیگر به شرق و غرب و کفر و الحاد گرایش نخواهند داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تا کی باید به مبارزه و جهاد ادامه داد به فرمایشات امام راحل اشاره کرد و گفت: دشمنان مرزی جز عدول از همه هویت‌ها و ارزش‌های معنوی و الهی مان نمی‌شناسند و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در تعقیب آن خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی مان را لکه دار کنند.

سردار جعفری تاکید کرد: مبارزه با استکبار جهانی و ضد ارزش‌ها، ماهیت انقلابی و دینی ماست و این راه به نابودی و اضمحلال حکومت‌های شیطانی منجر خواهد شد.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری زمانی ما با آن‌ها مذاکره می‌کنیم که از روحیه استکباریشان دست بکشند و دشمنی خود را کم یا قطع کنند که این از محالات است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه از مسولان و همه دست اندارکاران برگزاری این کنگره عظیم وباشکوه و با معونیت تشکر کرد و گفت : کنگره سه هزار شهید استان قزوین بسیار پر معنویت و باکیفیت برگزار شد و تا حدی می‌توان گفت که حق شهیدان در این مقطع حساس انقلاب ادا شد.
وی افزود: این جلسات اهمیت زیادی دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب این جلسات ادامه حرکت جهادی و شهادت است.

سردار جعفری تاکید کرد: روز به روز یاد شهدا و تکریم نام شهدا در جامعه باید رواج یابد و اگر این شد مسئله شهادت در جامعه ماندگار خواهد شد و در چنین جامعه‌ای شکست وجود نخواهد داشت.

سردار جعفری همچنین از حضور جوانان قزوینی در دوران دفاع مقدس و شهدا این خطه تجلیل کرد.

وی همچنین با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین گفت: پیام شهدا منتشر می‌شود و ما باید گوش شنوا داشته باشیم چرا که حرف شهدا بروی قلب و دل‌ها اثر می‌گذارد و دل‌ها را مننقلب می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز به فهم عمیق پیام شهدا نیازمندیم و این ضعف‌هایی که امروز مشاهده می‌کنیم بیانگر این است که این پیام را نشنیده ایم چرا که اگر بشنویم روحیه‌ها غنی و حرکت جدی خواهد شد.

وی همچنین به دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: زمانی که فرهنگ شهادت در کشور مستقر شود چه قدرت‌های استکباری و قوی‌تر از آن نخواهند توانست بر جمهوری اسلامی ایران فایق شوند.

سردار جعفری افزود: اقتدار و هیمنه آمریکا و همه مستکبران رو به زوال است و آمریکای امروز ضعیف‌تر از چهار دهه قبل است.

آزادی 5 نفر از از مرزبانان میرجاوه

سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران از آزاد شدن 5 نفر از مرزبانان ایرانی خبر داد و گفت : آنها در دست پاکستانی ها و آماده تحویل به ما بودند ، ولی جمهور اسلامی قبول نکرده و از دولت پاکستان خواسته است که همه آنها را آزاد کنند.

سردار جعفری افزود : این گروهک تروریستی خواستار معامله مابقی مرزبانان ایرانی با زندانی های  خود هستند.

وی گفت : پاکستان برای آزادی آنها قول داده و امید زیادی هست که آنها را آزاد کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: تروریست ها خواستار آزادی زندانیان مجرم خود هستند و جمهوری اسلامی زیر بار این معامله نخواهد رفت و برای همین مقاومت می کنیم تا همه آنها آزاد شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۶۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۲۲:۴۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
خدا قوت سردار،کور شود آنکه چشم دیدن سردار ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
الی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
درود بر سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
خدا رو شکر ، ان شاءالله هر چه زودتر همگی اونها به آغوش خانواده و وطن برگردن
آخرین اخبار