استاندار جدید همدان باتجربه و آشنا به مسائل همدان

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: سید سعید شاهرخی استانداری باتجربه و آشنا به مسائل مختلف این استان است و به همین دلیل هیچ مخالفتی با انتخاب وی وجود نداشت.

استاندار جدید همدان باتجربه و آشنا به مسائل همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد مهدی مفتح ساعتی پیش در آیین معارفه استاندار جدید همدان اظهار داشت: سابقه شاهرخی در عرصه های مدیریتی در استان همدان در گذشته موجب شد تا به هنگام مطرح شدن وی به عنوان استاندار همدان، مخالفتی از سوی مجمع نمایندگان استان نباشد و موافقت ها نیز اعلام شد.

وی بیان کرد: در معرفی استانداران جدید شاهرخی جزو نخستین مدیرانی بود که پس از اعمال تغییرات در سطح استانداری های کشور حکم خود را دریافت کرد که نشان از شناخت دولت از وی دارد.

مفتح، تجربه لازم و آشنایی مطلوب شاهرخی با شرایط استان و نیز همکاری خوب با نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی را از دلایل موافقت مجمع با استانداری وی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از استاندار جدید تداوم مسیر رشد و ترقی همدان است ضمن اینکه از سرمایه های ارزشمند در راس امور استفاده کند تا همچنان شاهد شکوفایی بیشتر در سطح استان باشیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: همکاری همه جانبه در حل مشکلات، اجرای طرح های محتلف در سطح استان ، بهره مندی از مزیت های بومی و منطقه ای، توزیع عادلانه بودجه و امکانات در سطح شهرستان ها، استفاده از مدیران متدین و توانمند بومی، فعال سازی طرح های عمرانی باقی مانده و ارتباط هرچه بیشتر با مجمع نمایندگان استان را از دیگر خواسته ها از استاندار جدید عنوان کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با تکریم از خدمات شایسته استاندار سابق گفت: نام نیکبخت در صدر خدمتگزاران همدان ثبت می شود.

مفتح اظهار داشت: دوران مدیریتی استانداری نیکبخت پرافتخار بود و تاکنون شاهد رشد خوب استان بوده ایم.

مفتح اولویت ویژه به اقتصاد، حل مشکلات و بردن نان سر سفره مردم، تلاش برای بهبود و ارتقای وضعیت اقتصادی و افزایش سرانه درآمد مردم و ارتباط وسیع با آنها را از ویژگی های برجسته نیکبخت در دوره استانداری همدان عنوان کرد.

در این آیین از پنج سال خدمات محمدناصر نیکبخت به عنوان استاندار پیشین همدان قدردانی شد.

محمدناصر نیکبخت پانزدهم آذرماه 1392 با حکم وزیر کشور جایگزین محمدعلی آزاد به عنوان استاندار همدان شد.

نام نیکبخت در روزهای اخیر در فهرست مدیران بازنشسته قرار گرفت و این مصوبه نیز اجرایی شد.

سیدسعید شاهرخی استاندار جدید همدان نیز متولد شهریورماه 1344 در شهر خرم ‌آباد و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و کارشناسی مدیریت صنعتی است.

نماینده دولت تدبیر و امید با کوله باری از تجربه مدیریتی، سال ها به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان، فرماندار شهرهای نهاوند، اسدآباد، تویسرکان و قروه، شهردار ملایر، معاون فرماندار کهکیلویه و بویر احمد، رئیس دبیرخانه شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استانداری لرستان و کارشناس مسئول شورای توسعه و برنامه‌ ریزی و امور شهری و شوراها استانداری لرستان خدمت کرد.

در واقع مدیر ارشد دیار هگمتانه حدود 15 سال در سطح شهرستان های استان همدان در کسوت های مختلف خدمت کرده است و از نیروهای خوش فکر و از جامعه وزارت کشور محسوب می شود.

استاندار جدید همدان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، از 12 آبان 1392 در سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان منصوب شد و سپس هفتم آذرماه 95 معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین شد.

هفتم آبان ماه 96 بود که شاهرخی طی حکمی از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان منصوب شد و بار دیگر به دیار الوندنشینان بازگشت.

سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در نشست چهارشنبه گذشته هیات دولت به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.

انتهای پیام/ا

استاندار جدید همدان معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.