مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل:

علل حوادث جاده های استان اردبیل بررسی می شود

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: دستگاه های مرتبط با موضوع تصادفات جاده ای، باید نحوه عملکرد خود در تصادفات اخیر را به طور کامل و نسبت به محل حادثه ارائه دهند تا علل این حوادث به طور دقیق بررسی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعان پور، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل در جلسه تحلیل تصادفات جاده ای استان افزود: دستگاه های مربوطه، باید در ارائه گزارش، فارغ از تعصب سازمانی خود و منطبق با واقعیت عمل کنند تا بتوان در مرتفع کردن چالش های موجود موفق عمل کرد.

وی ضمن اشاره به کمبود برخی امکانات در زمینه امدادرسانی افزود: در بعضی مسیرهای مواصلاتی استان، به لحاظ تعداد پایگاه های امدادرسانی مثل اورژانس و هلال احمر، با کمبودهایی مواجه هستیم که با بررسی این مسیرها، برای احداث و تجهیز پایگاه های جدید تلاش خواهیم نمود.

کنعان پور در پایان، از برگزاری جلسه آتی این کارگروه، در حضور استاندار خبر داد و گفت: لازم است گزارش دقیق از وضعیت تصادفات جاده ای رخ داده در ۷ ماه اخیر، که مورد تایید همه نهادهای مرتبط مثل پلیس و سازمان راهداری و ... است تهیه شود، تا بتوان با اقدامات عملیاتی کارشناسی، تلفات را به حداقل رساند.

در این جلسه تمامی تصادفات منجر به فوت به طور نقطه به نقطه بررسی و تمامی نهادها در مورد تصادفات رخ داده به ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام/ح

کمبود پایگاههای امدادرسانی در مسیرهای مواصلاتی اردبیل

برچسب ها: حوادث جاده ای ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.