افزایش 50 درصدی تصادفات جاده‌ای در استان اردبیل

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تصادفات جاده‌ای در سطح استان در هفت ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی تصادفات جاده‌ای در اردبیل اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در راستای کنترل و پیشگیری از تصادفات جاده‌ای در سطح استان در سه سال گذشته شاهد روند کاهشی در این تصادفات در جاده‌های اردبیل بودیم اما در هفت ماهه نخست امسال این روند تداوم نداشته و شاهد افزایش چشمگیر تصادفات و حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت رانندگی قانونمند و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و نقش آن در کاهش تصادفات بیان کرد: با توجه به این مهم در هفت ماهه نخست امسال برخورد با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی در جاده‌های استان در راستای کنترل و کاهش تصادفات، 33 درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: عمده‌ترین دلیل تصادفات جاده‌ای در این مدت انحراف به چپ خودروها بوده که انتظار می‌رود در کنار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اطمینان از سلامت خودرو از سوی رانندگان، مسئولان و متولیان این حوزه نیز در زمینه ایمنی محورهای مواصلاتی استان اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد افزایش حوادث جاده‌ای نباشیم.

فتاحی با اشاره به افزایش 50 درصد تصادفات جاده‌ای در سطح استان در هفت ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: امسال 130 نفر قربانی حوادث و تصادفات جاده‌ای در سطح استان بوده‌اند و علاوه بر آن 377 نفر نیز در این سوانح مصدوم شدند.

انتهای پیام/ع

تصادفات جاده ای در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.