بیش از 100 هزار دفترچه در کرمان تامین اعتبار می شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: در حال حاضر بیش از 100 هزار دفترچه در کرمان تامین اعتبار می شود .

بیش از 100 هزار دفترچه در کرمان تامین اعتبار می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی حسینی محمدآبادی  مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در حاشیه همایش افتتاح و معرفی طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی  با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 100 هزار دفترچه در کرمان تامین اعتبار می شود گفت: با اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی، چاپ 53 هزار دفترچه درمانی حذف می شود.

وی افزود: بیش از یک هزار و 400 نفر از جمعیت استان کرمان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که علاوه بر درمان، 18 نوع خدمات دیگر دریافت می کنند.

وی اظهار داشت: ایجاد خدمات غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی کاری بود که در زمان مدیریت دکتر نوربخش اتفاق افتاد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه 95 درصد کارفرمایان استان کرمان از خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی استفاده می کنند تصریح کرد: با اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی بسیاری از مشکلات در حوزه درمان مرتفع می و رضایتمندی مردم حاصل می شود.

حسینی محمدآبادی با بیان اینکه ماهانه 130 میلیارد تومان به مستمربگیران استان پرداخت می شود گفت: 146 هزار بیمه شده خاص به صورت توافقی با سازمان تامین اجتماعی در زمینه های مختلف از جمله بیمه اختیاری، مشاغل آزاد، قالی بافی، رانندگان و غیره قرارداد دارند.

وی با بیان اینکه وجود سازمان تامین اجتماعی در کارگاه ها دغدغه خاطر امروز و فردای کارفرما نسبت به کارگر و کارگر را نسبت به خانواده ها دور می کند گفت: در استان کرمان حدود 30 هزار خانوار مستمربگیر بازمانده و 35 هزار خانواده بی سرپرست وجود دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: در استان کرمان ماهانه 130 میلیارد تومان در بخش مستمری و 50 میلیارد تومان در بخش درمان تامین اجتماعی است.

 

انتهای پیام/س

 

53 هزار دفترچه تامین اجتماعی در کرمان الکترونیکی می شود

برچسب ها: بیمه ، اخبار اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار