صدور مجوز فروش 75 درصد محصولات گروه ملی در خارج از بورس

معاون طرح، برنامه و ‌سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از صدور مجوز فروش 75 درصد محصولات گروه ملی صنعتی فولاد ایران در خارج از بورس از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

صدور مجوز فروش 75 درصد محصولات گروه ملی در خارج از بورسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرام روانبخش، معاون طرح، برنامه و ‌سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: شرکت های فولاد تا سقف 25 درصد امکان فروش محصولات خود در خارج از بورس را دارند و باید الزاما تولیدات خود را در بورس بفروشند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تناژ این شرکت پایین است اگر بخواهند از طریق بورس کالای خود را به فروش برسانند نقدینگی کم تری را نسبت به فروش در بازار کسب می کنند و به همین منظور با وزیر صنعت، معدن و تجارت مکاتبه و پیگیری شد که سهم بیش تری از محصولات این شرکت در خارج از بورس به فروش برسد.

روانبخش تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تولید این شرکت پایین است با این مجوز می تواند در زمان کمتری درآمد بیشتری را وارد شرکت و بخشی از مشکلات مالی خود را حل کند، تا زمانی که به تولید انبوه رسید طبق گذشته کالای خود را در بورس را به فروش برساند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: این مجوز روز گذشته از وزارت صنعت، معدن و تجارت گرفته شده و قابل عملیاتی شدن است.

گفتنی است؛ کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز از هفته گذشته در مقابل ساختمان استانداری خوزستان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود و برای مطالبه راه اندازی خطوط تولید این کارخانه تجمع کردند.

انتهای پیام/گ

فروش محصولات ایران خودرو در بورس

برچسب ها: گروه ملی فولاد ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار