فرمانده ناجا:

هوشمند سازی پلیس در عرصه های مختلف از مهمترین الویت های ناجا است

فرمانده ناجا گفت: هوشمند سازی پلیس در عرصه های مختلف از مهمترین الویت های ناجا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به تاثیر استفاده از فناوری‌ها و تجهیزات نوین در کمک به ایجاد امنیت در کشور تصریح کرد: هوشمند سازی پلیس در عرصه های مختلف از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی است.  و استفاده از دوربین‌ها برای پایش تصویری موجب تسریع در رسیدن به اهداف شده و موجب پیشگیری از جرم می‌شود که می تواند یک عامل بازدارنده باشد.

وی ادامه داد: مشارکت هر چه بیش تر مردم برای برقراری امنیت در کشور وجود دارد.

فرمانده پلیس کشور با بیان اینکه مراکز انتظامی امید بیش تری را در جامعه فراهم کرده است افزود: برای این منظور باید از طرفیت افراد بانفوذ و ریش‌سفید در هر منطقه استفاده کرد تا امنیت اجتماعی برقرار شود.

سردار اشتری اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه و ارتقای آموزش‌های نیروهای انتظامی و استفاده از تجهیزات نوین در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در آذربایجان‌غربی تعداد تصادفات ۲۰ درصد و تعداد تلفات ۱۵ درصد کاهش داشته که این نشان از بهبود شاخص‌ها در این استان است، عنوان کرد: امروز در بازدید از یکی از کلانتری‌های ارومیه شاهد فعالیت همکاران با روحیه خوب و پاسخگویی به مردم بودم که این موضوع از افزایش اعتماد مردم به کلانتری‌ها و پاسخگویی آنها حکایت می کند.

سردار اشتری با اشاره به حاکمیت مطلوب امنیت در مرزهای آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: نیروهای مرزبانی استان با روحیه جهادی و با استفاده از فناوری و تجهیزات جدید امنیت پایدار را برای مردم این استان و کشور به ارمغان آورده‌اند.

 

انتهای پیام/م

نشست خبری سردار اشتری در ارومیه

برچسب ها: پلیس ، اخبار اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.