دفتر نمايندگی آستان قدس رضوی در كاشان افتتاح می شود

دفتر نمايندگی آستان قدس رضوی در كاشان به عنوان نخستین شهرستان کشور هم ردیف با استان ها فردا صبح با حضور مسوولان آستان قدس رضوی در آیینی ویژه افتتاح می شود.

مصطفی معروفی دفتر نمايندگی آستان قدس رضوی در كاشان،رابط نمايندگي آستان قدس رضوي در كاشان، در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این آیین فردا پنج شنبه یکم آذرماه 97 از ساعت 9 تا 11 صبح در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزارمی شود.

وی با تاکید بر اینکه دفتر نمايندگي آستان قدس رضوي فقط در سطح استان های کشور است گفت: کاشان نخستین شهرستان کشور هم ردیف با استان ها در فعالیت و افتتاح رسمی این دفتر بصورت مستقل از استان می شود.

به گفته وی، ابتدا در 23 فروردین امسال به عنوان رابط نمايندگي آستان قدس رضوي در كاشان با حضور مسوولان دفتر استان اصفهان در کاشان راه اندازی شد که فردا صبح به عنوان نخستین نمايندگي آستان قدس رضوي در سطح شهرستان های کشور هم ردیف با استان ها افتتاح می شود.

این خادم یار آستان قدس رضوی، در خصوص فعالیت های این دفتر از ابتدای فعالیت راه اندازی به عنوان رابط نمایندگی تاکنون گفت: 170 خادم یار خواهر و برادر آموزش داده شده و جذب شدند که 40 نفر از آنها نیز در عرصه شیفت های حرم شرکت دارند.

معروفی با اشاره به اینکه یکهزار زائر اولی مشهد نیز تاکنون از طریق نمایندگی کاشان به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند افزود: دفتر نمايندگي آستان قدس رضوي با تشکیل هفت کارگروه در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، ادبیات و غیره فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه فعاليت دفاتر نمايندگي آستان قدس رضوي اداره املاك و موقوفات حضرت در استانها بود اما امروز در زمينه هاي فرهنگي، موقوفات، نذورات، املاك و اراضي، محرومان و مستمندان جامعه فعاليت دارد گفت: تسهيل در امر زائرين و زيارت حضرت، اعزام زیارت اولی ها به مشهد مقدس،

معروفی گفت:جذب خادم یاران در هر تخصص و رشته براي كمك به نيازمندان و محرومين ، اجرای فعالیت های فرهنگی و شناسايي مستضعفين و نيازمندان و ارائه خدمات درمان به بيماران، ازدواج، مسكن و اشتغال چهار مأموريت مهم و عمده دفاتر نمايندگي آستان قدس رضوي در استانها است.

به گفته وی، خادم ياران در خدمت عمومی خود توفیق دارند ماهيانه يك روز كشيك در حرم رضوي داشته باشند.
شایان ذکر است:در آیین افتتاحی که فردا برزگزار می شود از زحمات مصطفی معرفی رابط سابق نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان تقدیر و حجت الاسلام بصیرتی به عنوان رابط جدید نمایندگی دفتر آستان قدس این در شهرستان معرفی می شود.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح دفتر نمايندگی آستان قدس رضوی در كاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.