جوان اصفهانی زائر کاروان پیاده روی انصارالحسین (ع) از مشهد تا کربلا است

سجاد احمدی،جوان اصفهانی با وجود بیماری سرطان 6 سال است که زائر پیاده روی اربعین در کاروان پیاده روی انصارالحسین (ع) از مشهد مقدس تا کربلا است.

سجاد احمدی،جوان 35 ساله اصفهانی، که امسال برای ششمین سال متوالی با کاروان پیاده روی انصارالحسین (ع) از مشهد مقدس تا کربلا همراه است در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با وجود بیماری سرطان کبد 6 سال است که فقط به عشق سیدالشهدا و زیارت اربعین حسینی کاروان را در این مسیر عشق و دلدادگی و ولایت مداری همراهی می کند.

وی در پاسخ این سوال که آیا این سفر برایش سخت نیست باتاکید بر اینکه اگر بگویم سخت نیست، راست نگفته ام گفت: اما جز عشق به امام حسین(ع) هیچ چیز دیگر مرا آواره کوه، بیابان، کویر، سرما و گرما در این سفر نکرده و همه سختی ها و مرارت ها را برایم شیرین و آسان کرده است.

احمدی، تصریح کرد: هر صبح که چشم باز می کنم فقط به یاد و عشق زیارت حرم باصفای اباعبدالله الحسین(ع)، بین الحرمین و حرم عباس بن علی(ع) راه را دراین سفر ادامه می دهم و همه سختی های آن برایم لذت بخش و شیرین و هموار می شود.

وی، انتظار این روزهای سفر و همراهی با کاروان را از اول سال تاکیدکرد و گفت: لحظه شماری می کند که ایام اربعین برسد به مشهد برود تا برای زیارت پیاده روی اربعین به کاروان انصار الحسین(ع) مشهد بپیوندد.

به گفته وی، اجتماع عظیم و میلیونی زائران اربعین از هر سن، گروه، نژاد و قشر و مذهب از سراسر دنیا خود داستان واقعی عشقی علوی و شرحی مفصل بر ولایت مداری عاشقان اهل بیت(ع) بر روی کره زمین است.

این زائر اربعین حسینی از کاروان پیاده روی انصارالحسین (ع) از مشهد مقدس تا کربلا اظهارداشت: اعضای این کاروان که از استان های تهران، چهارمحال بختیاری، اصفهان، سیستان وبلوچستان، خراسان رضوی وخراسان جنوبی هستند با عبور از از پنج استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، چهارمحال بختیاری وخوزستان در روز 18 مهر ازمرز شلمچه وارد خاک عراق می شوند.

وی در پایان تصریح کرد: کاروان ازشهرهای خور، چاه ملک، چوپانان، انارک، نایین، مهرآباد، ورزنه، فران، اژیه، حسین آباد، نصرآباد، امام زاده علی اکبر، شهررضا، شهرگلشن، دهاقان و نقنه عبور کرده است.

شایان ذکر است: کاروان پیاده روی انصار الحسین(ع)مشهد که از سال 1380 تا کنون زیارت پیاده روی اربعین را با حضور عاشقان اهل بیت(ع) بویژه سیدالشهدا و دلباختگان زیارت کربلا برگزار می کند امسال نیز در روز ۲۶مرداد ماه ازمجتمع بقیه الله الاعظم مشهد مقدس واقع در شهرک شهید رجایی پس از قرائت دعای ندبه همراه باسخنرانی تولیت آستان قدس رضوی آیت الله رئیسی و باقرآیت، قرائت دعای حاج میثم مطیعی واذن حضرت رضا(ع) پیاده روی خود را به طرف کربلا آغاز کرده است و طبق برنامه زمان بندی پیش بینی شده شب اربعین به کربلای معلی می رسد.

این کاروان که کوچکترین فرد این کاروان ۱۵ سال سن وبزرگترین آن ۷۵ سال سن دارد امسال پیاده روی را با 75 در 72 روز و طی مسیر 2 هزار کیلومتری از مشهدالرضا( ع) تا کربلا برگزار می کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار