مخالفت کارلوس با کارلوس کی روش

کارلوس والدراما، اسطوره فوتبال کلمبیا با حضور کارلوس کی روش در تیم ملی کشورش مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش، سرمربی 65 ساله پرتغالی دنیای فوتبال که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برای حضور در جام ملت های آسیا 2019 امارات برعهده دارد، با پیشنهادات برخی کشورها از جمله کلمبیا مواجه شده اما قرارداد او تا ماه فوریه با ایران اعتبار دارد و به همین دلیل تا آن تاریخ نمی تواند به تیم دیگری برود.

پس از اینکه رسانه های پرتغالی، روز گذشته گزارش دادند که مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا درحال مذاکره با کی روش هستند، کارلوس والدراما، اسطوره فوتبال این کشور بیان کرد که هدایت کلمبیا باید برعهده یک مربی داخلی ( کلمبیایی ) باشد و کی روش نمی تواند سرمربی تیم ما شود. 

سایت کاراکول کلمبیا با بازتاب صحبت های والدراما نوشت: کارلوس والدراما یکی از برجسته ترین افراد فوتبالی در کشور است که ترجیح می دهد یک فرد کلمبیایی جایگزین پکرمن شود. والدراما در بین گزینه های سرمربیگری از لوئیس فرناندو سوارز حمایت می کند تا او جایگزین پکرمن شود.

مخالفت اسطوره فوتبال با حضور کی روش در کلمبیا

اسطوره فوتبال کلمبیا ادامه داد: اگر کارلوس کی روش به تیم ملی بیاید، به او خوشامد می گویم و برای او آرزوی موفقیت می کنم. بر این باور هستم که مربیان کلمبیایی استعداد لازم برای هدایت تیم ملی کلمبیا را دارند و این موضوع به من اثبات شده است.

او در پایان گفت: زمانیکه هدایت تیم ملی کلمبیا برعهده پکرمن بود، عملکرد تیم را دوست داشتم و امیدوار بودم تا دوران او ادامه دار باشد اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم تا مربی خوبی انتخاب شود. 

گفتنی است، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قراردادش را تا پایان جام ملت های آسیا 2019 امارات تمدید کرده و به طور قطع تا پایان آن مسابقات هدایت تیم فوتبال کشورمان را برعهده خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

کی روش در نشست خبری پس از بازی ایران با ترینیداد و توباگو شرکت نکرد

مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها

نگاهی به عملکرد هشت ساله کی روش در تیم ملی ایران/ مرد پرتغالی پایین‌تر از برانکو و علی دایی


انتهای پیام/

کی روش مربی تیم ملی فوتبال کلمبیا می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار