آزمون:ونزوئلا تیم خوبی بود/ باید با تیم های خوب بازی کنیم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:تیم فوتبال ونزوئلا تیم خوبی بود و بازیکنان بسیار خوب و با تکنیکی داشت که در اروپا و آمریکا بازی می‌کنند.

آزمون:ونزوئلا تیم خوبی بود/ باید با تیم های خوب بازی کنیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان ، در مورد دیدار با ونزوئلا گفت: تیم فوتبال ونزوئلا تیم خوبی بود و بازیکنان بسیار خوب و با تکنیکی داشت که در اروپا و  آمریکا  بازی می‌کنند ، ما می‌توانستیم از موقعیت‌های بهترین استفاده را انجام دهیم، اما این اتفاق نیافتاد و ما باید در این بخش بیشتر کار کنیم تا بتوانیم در جام ملت‌ها موفق‌تر عمل کنیم.

او در مورد موقعیت گلی که دروازه بان ونزوئلا آن را به خوبی سیو کرد گفت:  موقعیت خوبی بود و البته این دروازه بان موقعیت گل و ضربه کریم انصاریفرد را هم به خوبی دریافت کرد. همچنین مهدی طارمی هم چند حرکت و موقعیت خوب داشت که دروزاه بان موفق به گرفتن آن شد و به نظر من این تیم دروازه بان بسیار خوبی داشت.

آزمون درباره بازی تیم ملی در این دیدار گفت: ما باید با تیم‌های خوب بازی کنیم البته همین ونزوئلا هم تیم بسیار خوبی بود. ما باید با تیم‌های سطح بالا بازی کنیم تا اعتماد به نفس تیم بالا برود. همه ما در حال حاضر یک آرزو داریم و آن هم موفقیت در جام ملت‌ها است که امیدوارم به کمک همه به آن دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید:

کارلوس کی‌روش با من سر جنگ دارد/ او می‌داند در ایران حرفش دیگر خریدار ندارد

پروین: کی روش باید برای بازی پرسپولیس به استادیوم می آمد/ وزیر باید برانکو و کارلوس را آشتی دهد

بازدید نهایی کی روش و مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال از کمپ اسپایر/ زمان بازگشت سرمربی تیم ملی به ایران مشخص شد


انتهای پیام /

اظهارات آزمون درباره بازی مقابل ونزوئلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار