رنکینگ فیفا هفته آینده اعلام می‌شود/ احتمال صعود یک رده‌ای شاگردان کی روش

رده بندی جدید فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هفته آینده اعلام می‌شود و احتمال دارد، تیم ملی فوتبال ایران صعود یک پله‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رده بندی جدید فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا )، 29 نوامبر ( 8 آذرماه 1397 ) اعلام می شود و احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ، صعود یک پله ای داشته باشد و در رده 29 دنیا قرار بگیرد و جایگزین ونزوئلا شود.

در ماه های اکتبر و نوامبر، یوزهای کشورمان ( لقب تیم ملی فوتبال ایران ) 2 بازی دوستانه مقابل تیم های ترینیداد و توباگو و ونزوئلا برگزار کردند که به پیروزی یک بر صفر و تساوی یک بر یک رسیدند تا پس از پیروزی در 3 بازی دوستانه، سرانجام مقابل شاگردان رافائل دودامل به تساوی رضایت دهند.

در حال حاضر، تیم ملی ایران با کسب 1478 امتیاز در رده 30 جهان قرار دارد و از سویی دیگر ونزوئلا با یک امتیاز بیشتر در رده 29 قرار دارد اما این تیم در 2 بازی دوستانه اخیرش مقابل ژاپن و ایران به 2 تساوی یک بر یک رسیده و احتمال دارد شاگردان کی روش در رنکینگ جدید صعود یک پله ای داشته باشد.

در تقابل شب گذشته ( سه شنبه ) تیم های ایران و ونزوئلا که در قطر برگزار شد، ابتدا مارچیس برای نماینده آمریکای جنوبی گلزنی کرد اما در ادامه علی قلی زاده کار را به تساوی کشاند تا همچنان تیم ملی کشورمان پس از پایان جام جهانی 2018 روسیه شکست ناپذیر باشد. همچنین قرار است در دی ماه تیم ملی ایران به مصاف تیم ملی فوتبال قطر برود که در رنکینگ فیفا در رده 96 قرار دارد و میزبان جام جهانی 2022 است.

در جام ملت های آسیا 2019 امارات، تیم ملی فوتبال با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است.


بیشتر بخوانید:

کارلوس کی‌روش با من سر جنگ دارد/ او می‌داند در ایران حرفش دیگر خریدار ندارد

پروین: کی روش باید برای بازی پرسپولیس به استادیوم می آمد/ وزیر باید برانکو و کارلوس را آشتی دهد

بازدید نهایی کی روش و مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال از کمپ اسپایر/ زمان بازگشت سرمربی تیم ملی به ایران مشخص شد


انتهای پیام/

احتمال صعود یک پله ای ایران در رده بندی فیفا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار