آنر 10 لایت به صورت رسمی رونمایی شد +تصاویر

هوآوی از گوشی جدید Honor 10 Lite با قیمت زیر 300 دلار به صورت رسمی رونمایی کرد.

آنر 10 لایت به صورت رسمی رونمایی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی هوآوی مدت زیادی است که خود را وارد رقابت با بزرگترین برندهای جهان کرده است. این شرکت برند آنر (Honor) را برای مخاطبان جوان خود ساخته تا بتوانند با آن‌ها مدت زیادی آنلاین باشند و آخرین دستگاه جدیدی که نسل جوان را مورد هدف خود قرار داده، Honor 10 Lite است. روز گذشته، مشخصاتی از این گوشی در فضای مجازی فاش شد اما حالا این گوشی هوشمند به صورت رسمی رونمایی شد. این گوشی هوشمند جدید دارای نمایشگر 6.21 اینچی و پردازنده Kirin 710 است که از پردازنده گرافیکی Turbo 2.0 پشتیبانی می‌کند اما طبق گفته شرکت هوآوی مهم‌ترین قابلیت این گوشی، بدنه پوشش پشتی این گوشی است که در رنگ‌ها آبی و قرمز تولید شده‌اند.

Honor 10 Lite از لحاظ مشخصات اجزای سازنده آن بسیار شبیه Honor 8X است. سیستم پردازنده 12 نانومتری این گوشی هوشمند که توسط HiSilicon ساخته شده با حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی همراه شده است. حافظه داخلی این دستگاه هم 128 گیگابایت انتخاب شده است. دوربین اصلی Honor 10 Lite قدرت 13 مگاپیکسلی دارد و دیافراگم آن f/1.8 است. دوربین دومی هم که در پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته، 2 مگاپیکسل قدرت دارد که به عنوان حسگر عمق کار می‌کند.

آنر 10 لایت به صورت رسمی رونمایی شد +تصاویر

قدرت دوربین‌های این گوشی در دوربین سلفی آن خلاصه می‌شود. دوربین جلویی این دستگاه 24 مگاپیکسل قدرت دارد که می‌تواند pixel-binning را انجام دهد تا اندازه 1.8 میکرومگاپیکسل را اجرا کند و توانایی دارد حداقل هشت صحنه مختلف را شناسایی کند. این دوربین حتی سلفی‌های کاربر را یاد می‌گیرد و آن‌ها را به مرور زمان بهبود می‌بخشد. ما هنوز در سال 2018 به سر می‌بریم اما توانایی‌های هوش مصنوعی به همه دوربین‌های سلفی اضافه شده است. دروبین سلفی Honor 10 Lite در حالت پرتره می‌تواند شکل چهره، رنگ، نور محیط، سایز و رنگ چشم شخص را تغییر دهد. نقطه قوت دیگر این دوربین این است که افراد می‌توانند با آن دندان‌های خود را سفید کنند. این بهترین تجربه است که آنر برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند تصاویری هوشمند ثبت کنند، بدون اینکه خود زحمتی بکشند.

از دیگر مشخصاتی که می‌توان برای این گوشی هوشمند مثال زد باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی آن است. Honor 10 Lite دارای آخرین نسخه رابط کاربری هوآوی، EMUI 9 است و سیستم عامل آن اندروید 9 Pie است. این یعنی باتری تطبیق‌پذیر، روشنایی تطبیق‌پذیر و داشبورد اندروید به صورت پیش فرض روی Honor 10 Lite حضور دارند.

آنر 10 لایت به صورت رسمی رونمایی شد +تصاویر

آنر 10 لایت به صورت رسمی رونمایی شد +تصاویر

این گوشی قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه شود. Honor 10 Lite سه نسخه دارد که حالت پایه آن با حافظه‌های 4 و 64 گیگابایتی 200 دلار و بالاترین مدل آن 275 دلار قیمت خواهد داشت. Honor 10 Lite در حال حاضر برای پیش خرید آماده شده و صادرات و فروش فیزیکی آن به زودی آغاز می‌شود. البته در حال حاضر، این گوشی از طریق وبسایت هوآوی قابل خریداری است.


بیشتر بخوانید: فاش شدن اطلاعات محصول جدید آنر یک روز پیش از رونمایی رسمی +تصاویر


انتهای پیام/

Honor 10 Lite پس از مدت‌ها انتظار به صورت رسمی رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار