معاون استاندار اردبیل؛

صنایع تبدیلی نهاده های کشاورزی در اردبیل توسعه می یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: صنایع تبدیلی و بسته بندی نهاده های کشاورزی با هدف ایجاد ارزش افزوده و اشتغال بیشتر در استان توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در بازدید از طرح های اقتصادی حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی اظهار داشت: سرمایه گذاران این حوزه با تامین زمین و پرداخت تسهیلات بانکی در استان از سوی دولت حمایت می شوند.

وی با اشاره به اینکه محصولات تولیدی استان با کمبود صنایع تبدیلی و بسته بندی مواجه هستند گفت: به دلیل خام فروشی و حداقل ارزش افزوده محصولات کشاورزی استان به قیمت واقعی صادر نمی شود.

معاون استاندار اردبیل افزود: برنامه ریزی های لازم در این بخش انجام شده و با حمایت از سرمایه گذاران ، اقدامات ابتکاری در بسته بندی و صنایع تبدیلی محصولات تولیدی استان از جمله سیب زمینی صورت می گیرد.

حسین زاده گفت: ایجاد تالارهای بورس، فروش اینترنتی تولیدات استان با هدف حذف دلالان و واسطه گران که هم به نفع تولیدکننده و مصرف کننده است، در دست اقدام و اجراست.

وی اظهارکرد: تولید داروهای گیاهی در استان و تولید محصولاتی با ارزش در واحدهای دانش بنیان به نتیجه خوبی رسیده و تولید انبوه در آینده نزدیک عملیاتی می شود.

حسین زاده ادامه داد: پرورش بز و بوقلمون اصلاح نژادی و با صرفه اقتصادی از دیگر اقداماتی است که در حوزه کشاورزی با موفقیت هایی همراه بوده است.

انتهای پیام/ح

تولید داروهای گیاهی در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.