قاضی: تیم فولادخوزستان کار خاصی انجام نداد/ با استقلال توافق کردم

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: فولاد کار خاصی نتوانستد انجام دهد و ما بازی را اداره می‌کردیم.

قاضی: تیم فولاد کار خاصی نکرد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قاضی بازیکن تیم فوتبال پیکان بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان گفت: فوتبال خوبی بازی کردیم، با اینکه گل اول را دریافت کردیم توانستیم نتیجه را برگردانیم. تیم فولاد کار خاصی نتوانستد انجام دهد و ما توانستیم بازی را اداره کنیم. در نیمه دوم توانستیم به گل برسیم، اما متاسفانه بازهم یک گل بد دریافت کردیم و باختیم.

او در مورد شرایط تیم پیکان در چند بازی اخیر گفت: تیم ما دچار یک بدشانسی عجیب شده است که در این بازی هم همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد. اینکه بازی یک هیچ باخته را تغییر دهی و دوباره شکست بخورید اتفاق عجیبی است. هنوز باورمان نمی‌شود چه اتفاقی افتاده است و همه‌ی بازیکنان ناراحت هستند. فوتبال همین است و امیدوارم که در هفته‌های آینده شرایط بهتر شود و شانس به تیم برگردد. باید اشتباهاتمان را کمتر کنیم و از آن‌ها برای بازی‌های بعدی درس بگیریم.

قاضی در مورد اشتباه دروازه بان تیمشان شیخ ویسی گفت: شیخ ویسی بابت اتفاقاتی که افتاده است بسیار ناراحت است. ما یک تیم هستیم و در هر شرایطی کنار هم می‌ایستیم. خیلی وقت‌ها بابت توپ‌هایی که شیخ ویسی گرفته است ما توانسته ایم نتیجه بگیریم. الان ۲ هفته است که او درگیر اتفاقات فوتبالی شده است، اما وقتی یک تیم می‌بازد همه مقصر هستند و نباید پای یک نفر نوشت.

او در مورد طلبش از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: من با باشگاه استقلال توافق کردم و آن‌ها نیز به تعهدشان عمل کردند. اما در مورد باشگاه پرسپولیس نمی‌دانم داستان از چه قرار است و این موضوع را باید از مسئولان فدراسیون و تاج بپرسید. ۳۰۰ میلیون از باشگاه پرسپولیس طلب دارم. برای اینکه شرایط تیمشان بهم نریزد سعی کردیم بهشان فشار نیاوریم و بعد از بازی‌های آسیایی هنوز هیچ خبری نشده است. خود فدراسیون برای طلب ما حکم داده است و نمی‌دانم که چرا پیگیری نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: فرار موقت فولادی‌ها از بحران با شکست شاگردان جلالی/ باخت خانگی جادوگر در بازی ۶ امتیازی

سایپا با عبور از مهاراجه ها و یاران تاباتا به مرحله گروهی می رسد/ قعرنشین عربستان چشم انتظار شاگردان علی دایی

فهرست ۲۰ نفره پرسپولیس برای بازی با تراکتور سازی


انتهای پیام/

صحبت های قاضی بعد از شکست مقابل فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.