کارشناس مرکز مدیریت راههای همدان خبر داد؛

مه گرفتگی در گردنه های ارتباطی همدان

کارشناس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: با وجود بارش برف و مه گرفتگی، تمام محورهای استان باز است و تردد در آنها به شکل روان جریان دارد.

مه گرفتگی در گردنه های ارتباطی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بابک گردان، کارشناس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان اظهار داشت: از عصر گذشته بارش برف محورهای ارتباطی استان همدان و به ویژه گردنه های استان را فرا گرفته است.

وی افزود: تمامی محورهایی که با ریزش برف همراه است توسط راهداری برف روبی و نمک پاشی شده است و در حال حاضر مشکلی برای تردد وجود ندارد.

گردان یادآور شد: در حال حاضر بارش برف در همه محورها قطع شده است و تنها شاهد بارش باران هستیم.

کارشناس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان ادامه داد: در بقیه محورهای استان شاهد بارش باران در این مدت بوده‏‏ایم که با همت و تلاش شبانه‎‎روزی راهداران این اداره کل، تمامی محورها باز و تردد در جاده ‏‏های استان روان گزارش شده است.

گفتنی است، امسال اکیپ های راهداری زمستانی در 25 راهدارخانه ثابت همدان مستقر شده و 597 نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان و 285 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانی و عملیات راهداری تجهیز و برای عملیات زمستانی این استان در آماده باش کامل قرار دارند.

انتهای پیام/ د 

مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی همدان

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار