مدیرکل راهداری استان همدان؛

استقرار اکیپ های راهداری زمستانی در 25 راهدارخانه همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از استقرار اکیپ های راهداری زمستانی در 25 راهدارخانه ثابت همدان خبر داد.

اکیپ های راهداری زمستانی در 25 راهدارخانه همدان مستقر می شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در نشست هماهنگی راهداری زمستانی استان افزود: عملیات راهداری زمستانی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران، رانندگان و در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در فصل های سرد سال انجام می شود.

وی گفت: 597 نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان و 285 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانی و عملیات راهداری تجهیز و برای عملیات زمستانی این استان در آماده باش کامل قرار دارند.

پناهنده از روسای راهداری شهرستان های استان خواست، با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرچه سریعتر نسبت به رفع کمبودهای احتمالی راهدارخانه ها و همچنین تجهیزات راهداری زمستانی درحوزه استحفاظی خود اقدام کنند.

وی با تاکید به مجهز شدن راهدارخانه های استان همدان به شن، ماسه و نمک مورد نیاز در عملیات راهداری زمستانی یادآور شد: 75 هزار تن شن نخودی، ماسه و نمک برای یخ زدایی محورهای مواصلاتی استان خریداری شده است.

این مسئول در ادامه یادآور شد: اين اداره کل با بسیج همه جانبه كاركنان و به کارگیری تمامي امکانات و استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ويژه در محورهای پرتردد به مسافران جاده ها خدمات رساني مي كند.

انتهای پیام/ د 

آماده باش راهدارخانه های استان همدان در فصل زمستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.