کاربران به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج نوشتند:

#بسیج مظهر خدمت و وحدت، ایستادگی و پیشرفت +تصاویر

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج کاربران فضای مجازی دو هشتگ #بسيج_مظهر_اتحاد و #بسیجی را در ستایش جایگاه بسیج داغ کردند.

بسیجبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پنچم آذر سال 1358  فرمان تشکیل «ارتش 20 میلیونی»  از طرف آیت‌الله خمینی (ره) صادر شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی 1359 به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد. پس از آن به عنوان سازمان بسیج مستضعفین شناخته شد.

امروز کاربران فضای مجازی به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت بسیج با دو هشتگ #بسيج_مظهر_اتحاد و #بسیجی از نقش بسیج در انقلاب اسلامی و حضور بسیجی‌ها در لحظات حساس تاریخی و فداکاری این نیروهای انقلابی نوشتند. برخی از کاربران با افتخار اعلام کردند که از اینکه به عنوان یکی از اعضای بسیج فعالیت می‌کنند خوشحال‌اند.

در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از پست‌های منتشر شده به این مناسب توسط کاربران با دو هشتگ #بسيج_مظهر_اتحاد و #بسیجی را مشاهده کنید.

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

بسیج

براساس فرمایشات امام خمینی(ره) حضور نیروهای بسیجی در جامعه اسلامی مسئله جدیدی نیست و در اسلام هم سابقه طولانی داشته است. ایشان قضیۀ بسیج را همان مسأله‌ای می‎دانستند که در صدر اسلام هم بوده است.‏‎ ‎چرا وقتی‌جنگ می‌شده است، طوایف مختلف می‌آمدند و به جنگ می‌رفتند.

در حال حاضر هم زمانی که‏‎ ‎‏مسئله، فداکاری در راه اسلام مطرح است، مردم کشور ما جان بر کف برای دفاع از سرزمین‌شان حاضرند فداکاری کنند،‏‎ ‎‏چرا که مردم آگاه هستند این همان مسلک پیامبر و ائمه اطهار  بوده است.یکی از دغدغه های اصلی نیروهای بسیج خدمت در راه اسلام‏‎ ‎‏است. نمود این اصل در تاریخ انقلاب اسلامی کم نبوده است از دفاع جانانه بسیجیان در مقابل بعث عراق در 8 سال دفاع مقدس گرفته تا جهاد و سازندگی در تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی همه جلوه‌ای از تلاش نیروهای مردمی بسیج است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار