تجلیل از 120مدال آور و قهرمان ورزشی در ملایر

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از تجلیل 120 مدال آور و قهرمان ورزشی در این شهرستان خبر داد.

تجلیل از 120مدال آور و قهرمان ورزشی درملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی رضایی،رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: در این آیین از ورزشکارانی که از 30 مهرماه سال گذشته تا 30 مهرماه امسال در میادین ورزشی ملی و بین المللی مدال کسب کرده و به مسابقات رسمی فدراسیون اعزام شده اند و همچنین مسابقات سبکی به شرط کسب 2 مقام برتر کشوری تجلیل به عمل می آید.

وی افزود: همچنین در این آیین از نخبگان فرهنگی، خیران ورزشی، فعالان فرهنگی، هیات های ورزشی برتر، خانواده شهدای ورزشکار و خانواده پیشکسوتان مرحوم نیز تجلیل می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: این قهرمانان ورزشی در 13 رشته پرورش اندام، اسکیت، بوکس، تیراندازی با کمان، دو و میدانی، کاراته، کشتی، باستانی، رزمی، وزنه برداری، ووشو، کبدی و همگانی حائز مدال و رتبه برتر شده اند.

رضایی تجلیل از 32 مربی سازنده، حامی و تاثیرگذار شهرستان در 15 آذرماه امسال را نیز از دیگر برنامه های مهم برشمرد و افزود: این همایش برای نخستین بار در ملایر برگزار می شود.

وی گفت: از این تعداد مربی که از سال 94 تاکنون در تیم ملی بوده اند و یا در معیت تیم ملی به خارج از کشور اعزام شده اند، اسپانسر ورزشی و یا حامی و اسپانسر ورزشکاران بوده اند و همراه آنها به مسابقات اعزام شده اند، تجلیل می شود.

رضایی بیان کرد: این مربیان در رشته های ورزشی کشتی، فوتبال، رزمی، والیبال، بدمینتون، بوکس، تکواندو، پرورش اندام، کبدی، فوتسال، هندبال، باستانی، دوومیدانی، شطرنج و کاراته فعالیت می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با تاکید بر اینکه در صدد بازگرداندن ورزش ملایر به روزهای اوج خود هستیم اظهار داشت: سال 94 آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی ملایر در 30 رشته برگزار شد، اما هم اکنون این تعداد به 13 رشته کاهش یافته است.

رضایی با بیان اینکه شاهد رکود حضور ورزشکاران و قهرمانان ملایر در مسابقات ملی و بین المللی هستیم خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که قطار ورزش ملایر از توسعه باز نماند.

انتهای پیام/ب

تجلیل از 32 مربی ورزشی در ملایر

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.