بهسازی معابر کرمان به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی

شهردار منطقه یک کرمان گفت: ترمیم و سامان‌دهی جدول‌های خیابان فیروزآباد در راستای بهسازی معابر و بهبود وضعیت جمع‌آوری آب‌های سطحی، در حال انجام است.

بهسازی معابر کرمان به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان رضا خیاط زاده؛ شهردار منطقه یک کرمان با بیان اینکه سامان‌دهی و رفع نواقص جدول‌ها در سطح معابر جهت خدمات رسانی به شهر و شهروندان ساکن در منطقه در حال انجام است، گفت: در ادامه فرآیند فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمت رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری و کانیوو در خیابان فیروزآباد در دستور کار قرار گرفته و نیرو‌های حوزه فنی عمرانی مشغول عملیات جدول‌گذاری این معبر هستند.

وی هدف از تعویض و جدول‌گذاری معابر اصلی و فرعی را بهسازی و زیباسازی معابر، هدایت آب‌های سطحی و بالابردن بهداشت عمومی معابر و ارائه خدمات با کیفیت بهتر به شهروندان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: طرح‌های زیرساختی در سطح شهر به منظور رفع مشکلات شهروندان و حفظ ایمنی آن‌ها انجام می‌شود و امیدواریم با بهسازی و سامان‌دهی فضا‌ها و معابر شهری، شاهد چهره‌ای زیبا و جدید در سطح منطقه باشیم.

خیاط‌زاده گفت: عملیات یاد شده شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و ایجاد کانیوو جهت بهسازی ورودی‌های برخی کوچه‌هاست که از کوچه شماره چهار فیروزآباد آغاز شده و تا میدان حضرت ابوالفضل (ع) ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/ح

به سازی معابرمحلات محروم کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار