توجه به مناطق فقیرنشین در شهر بم

رئیس شورای اسلامی شهر بم گفت: به مناطق کمتر توسعه و فقیر نشین در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی بیشتر توجه می‌کنیم وعمران و آبادانی این مناطق جزو اولویت کاری ما است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، منصور عزیز آبادی رئیس شورای اسلامی شهر بم گفت: مهمترین دغدغه من در شورای اسلامی وجود کوچه‌ها و معابر خاکی است که من را نگران کرده است.

وی افزود: بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌ها در زمان زلزله آسفالت بوده اند، ولی متاسفانه در زلزله آسفالت آن‌ها خراب شده و از بین رفته است .

عزیز آبادی همچنین از ساخت المان‌های جدید برای میادین شهر بم خبر داد و گفت: بدنبال این هستیم از اشیاء تاریخی کشف شده المان بسازیم ودر شهر نسب کنیم که مردم در این زمینه اطلاع بیشتری داشته باشند .

عزیز آبادی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در سطح شهر بم بیان داشت: به مناطق کمتر توسعه و فقیر نشین در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی بیشتر توجه می‌کنیم وعمران و آبادانی این مناطق جزو اولویت کاری ما است .

رئیس شورای اسلامی بم همچنین بیان داشت: طرح ساماندهی کوچه‌ها، نخاله بر داری و فرش موزائیک کردن بصورت گسترده در حال انجام است .

وی همچنین از تعویض المان‌های شهر تا قبل از سال خبر داد وگفت: المان‌های میادین ۵ دی سرداران شهید تا قبل از سال جدید تعویض خواهد شد .

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به کاهش بودجه شهرداری و کمبود در آمد شهرداری مهمترین مشکل و دغدغه ما آسفالت است و به دنبال تهیه قیر هستیم .

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما بدنبال تعامل، وحدت و همدلی هستیم بیان کرد: شورای اسلامی برای وحدت و همدلی قدم‌ها خوبی بر داشته است و به همین منظور جلسه‌ای با حضور نماینده مردم شرق استان و رئیس‌های شورا‌های اسلامی شهرستان‌های شرقی جلسه‌ای در دفتر شورای اسلامی با حضور اعضای شورای اسلامی  بم تشکیل شده و در رابطه با برخی از مشکلات بحث و تبادل نظر شد وبرای پیگیری رفع مشکلات بر نامه ریزی شد .

وی همچنین بیان داشت: به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم و در این زمینه برنامه ریزی‌های زیادی انجام داده ایم که بتوانیم با مشارکت سرمایه گذران طرح‌های بزرگی در شهرستان اجرا کنیم .

عزیزآبادی در ادامه خواستار مشارکت مردم شد و اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ برای دریافت نظرات و مشکلات مردم راه اندازی شده است و مردم می‌تواند با گرفتن شماره ۱۳۷ نظرات و انتقادات و شکایات خود را برای ما ارسال کنند تا بررسی شود .

انتهای پیام/ی

ارتباط با رییس شورای شهر بم برای آبادنی منطقه

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار