معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بردسیر کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان را مرهون شورای اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جلسه شورای اجتماعی بامحوریت آسیب خودکشی با حضور وفایی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و حضور امامی بخشدار مرکزی، خطیبی شهردار، رئیس اداره بهزیستی شهرستان، رئیس شبکه بهداشت و همچنین تنی چند از روسای ادارات و کارشناسان مربوطه در محل سالن اجتماعات فرمانداری بردسیر برگزار شد.

وفایی؛ معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بردسیر اتفاق‌های بسیار خوبی همچون کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان را مرهون همین جلسات و پیگیری‌ها دانست و افزود:نگاه نسبی به مسائل و مشکلات را مورد اهمیت دانست و بیشترین نیاز امروز جامعه را سلامت روان عنوان کرد.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را موفقیت بزرگ این شورا دانست.

برهانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسیر عوامل مختلفی را در بروز و شیوع خودکشی در دوبخش عوامل درونی و بیرونی عنوان کرد و افزود: در شهرستان بردسیر طی سال‌های گذشته روند کاهشی را روند مثبتی میتوان یاد کرد.

وی وجود پایلوت سلامت روان، مراسمات مذهبی و فرهنگی، راه اندازی مراکز صنعتی در شهرستان را از دلایل کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسیردر پایان سخنان خود از تبیین سند خودکشی استان که شامل شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی مرتبط است خبرداد و افزود: با انجام این برنامه‌های ابلاغ شده به دستگاه‌های اجرایی میتوان شاهد کاهش چشمگیر از آسیب اجتماعی خود کشی نیز بود

خطیبی شهردار بردسیر نقش شهرداری در ارتقای سطح کیفی زندگی مردم را مورد اهمیت دانست و اظهارداشت: قدرت شهرداری‌ها در زمینه اجتماعی از بقیه دستگاه‌های اجرایی بدلیل ارتباط بیشتر با مردم به مراتب زیاد‌تر است.

وی از تصویب بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی در جهت زیبا سازی شهر خبرداد.

شهردار بردسیر پارک بانوان را فضایی بسیار ایده آل در جهت تزریق شادی و نشاط اجتماعی در خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جشن‌ها، احداث پارک‌ها را از برنامه‌های شهرداری در جهت کاهش اسیب‌های اجتماعی یاد کرد

مسجدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بردسیر به لزوم گسترش امید در جامعه تاکید کرد و افزود: وجود برخی آسیب‌های اجتماعی را بدلیل بعضی کم کاری‌ها و بی توجهی‌های گذشته است.

وی از ارسال فرم مناسب سازی ادارات در روز‌های آتی خبرداد و خواستار انجام آن در ادارات شد.
انتهای پیام/ی

تبیین سند خودکشی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.