تا اطلاع ثانوی؛

محور هندیجان - دیلم مسدود است

فرماندار هندیجان از مسدود شدن محور هندیجان به دیلم با تصمیم ستاد مدیریت بحران این شهرستان هندیجان به منظور حفظ جان و سلامت مسافران به دلیل شدت بارش ها تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش مودت، فرماندار هندیجان در حاشیه نشست ستاد بحران این شهرستان گفت: محور هندیجان به دیلم از ساعت یک تا 5 بامداد  امروز 3 آذرماه به دلیل زیر آب رفتن بخشی از جاده مسدود شده بود که در نهایت صبح امروز به صورت تک باند بازگشایی شد.

وی اظهار داشت: تاکنون این لحظه بیش از 130 میلیمتر بارندگی در هندیجان داشته ایم که سبب شده آب روی جاده با حجم زیادی وجود داشته و خطر آفرین باشد و مسافرانی که قصد تردد از این مسیر را دارند باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مودت تصریح کرد: با توجه به شدت بارش ها در کوهستان های اطراف جاده و ورود آب به حاشیه این محور احتمال زیر آب رفتن بخش های بیش تری از آن وجود دارد.

فرماندار هندیجان اذعان داشت: فرمانداران شهرستان های ماهشهر، امیدیه و دیلم در استان بوشهر اطلاع رسانی مناسب به افرادی که قصد تردد از این مسیر را دارند انجام دهند تا محور دیگری را برای تردد خود انتخاب نمایند.

این مقام مسئول از مسافران و رانندگان خواست با ماموران نظامی، انتظامی و امدادی که جهت حفظ جان مسافران در این محور مستقر می باشند همکاری لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/گ

مسدود شدن گذرگاه های مناطق صعب العبور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.