سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی:

تبدیل ۱۸ هکتار از باغ بزرگ امام رضا (ع) به باغ اردوگاه «نجمه خاتون»

باغ اردوگاه «نجمه خاتون» با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران و مسئولان افتتاح شد.

تبدیل ۱۸ هکتار از باغ بزرگ امام رضا (ع) به باغ اردوگاه «نجمه خاتون» به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،فاطمه دژبرد سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: «باغ اردوگاه نجمه خاتون» همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، در مشهد افتتاح شد .

وی با تاکید بر نوآوری و خلاقیت بانوان در طراحی بخش‌های مختلف این باغ تصریح کرد: نشاط آفرینی و امیدبخشی برای بانوان، تربیت محوری و رشد و اعتلای معرفتی، ، تکمیل نقش مادری و همسری بانوان و آمیختگی فرهنگ و اقتصاد در برنامه‌های ویژه بانوان و خانواده از جمله سیاست‌های اصلی و محوری ایجاد این باغ اردوگاه ویژه بانوان بوده است.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت:این اردوگاه بخشی از باغ بزرگ امام رضا (ع) در تقاطع بلوار خیام و توس است که حدود ۱۸ هکتار از این باغ به باغ اردوگاه «نجمه خاتون» برای بانوان تبدیل شده است.

دژبرد افزود: این مرکز، با فراهم کردن فرصت برای ایده‌پردازی بانوان به دنبال حمایت از ایده‌های نو و خلاق بانوان و پشتیبانی از آن‌ها ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه توسعه کسب و کار‌های خلاق بانوان در دستور کار قرار داده شده است تصریح کرد: این مرکز همچنین متولی پیشبرد تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی در کسب و کار‌های خلاق فرهنگی ویژه بانوان است.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت:مرکز خلاقیت و نوآوری بانوان، نمایشگاه و بازار خلاقیت و نوآوری بانوان، مرکز راهنمایی و مشاوره بانوان، بوستان کتاب و اندیشه، مرکز آموزش، نمایشگاه مفاخر جریان‌ساز فکری فرهنگی و اقتصادی بانوان، نمایشگاه سبک زندگی بانوی ایرانی، بوستان زن و خانواده و گلستان نونهالان را از جمله بخش‌های مختلف این باغ اردوگاه می‌باشد.
 
انتهای پیام//م.ص
 

افتتاح اردوگاه نجمه  خاتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.