رئیس اداره گاز آبادان گفت: ۵۲ درصد ظرفیت اشتراک پذیری گاز در این شهرستان خالی بوده و تنها از ۴۸ درصد ظرفیت ایجاد شده استقبال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،فرزاد فرجی رئیس اداره گاز آبادان گفت: در روستا‌های شهرستان آبادان ۲۰ درصد از ظرفیت گاز استفاده شده و ۸۰ درصد ظرفیت روستایی خالی است.

وی میزان ظرفیت شبکه گاز ایجاد شده در شهرستان آبادان را ۶۷ هزار و ۵۰۰ خانوار بیان کرد و افزود: از این مقدار ۳۲ هزار مشترک در آبادان وجود دارد.

رئیس اداره گاز آبادان با اشاره به فعالیت پروژه گاز رسانی در سطح شهر آبادان گفت: در حال حاضر پروژه گازرسانی به طول ۲۸ کیلومتر در سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۶۶ درصد فعال بوده و تاکنون ۱۸ کیلومتر آن اجرا شده است.

فرجی طول خطوط شبکه گاز اجرا شده در شهرستان آبادان را یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر عنوان کرد و افزود: تاکنون یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز بدون در نظر گرفتن طول انشعاب‌های گاز در این شهرستان ایجاد شده است.

وی گفت: عملیات اجرایی نصب انشعاب گاز در منطقه دهکده بریم و برخی از مناطق پراکنده آبادان به زودی آغاز می‌شود.

رئیس اداره گاز آبادان با بیان اینکه پیمانکار در حال تجهیز کارگاه است افزود: پیش بینی می‌شود این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال تا اواخر امسال بهره برداری شود.

انتهای پیام / د

ظرفیت اشتراک پذیری گاز در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.