گوشی تاشوی سامسونگ بیش از 2 هزار دلار قیمت دارد

مطالب جدید از شرکت سامسونگ خبر از این می‌دهند که گوشی تاشوی این شرکت قرار است با قیمتی بالاتر از 2 هزار دلار عرضه شود.

گوشی تاشوی سامسونگ بیش از 2هزار دلار قیمت داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که خبرهایی از گوشی آینده سامسونگ می‌شنویم که قرار است یک گوشی هوشمند تاشو باشد. سامسونگ با تولید این گوشی قادر خواهد بود انقلابی در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند ایجاد کند. اگرچه این گوشی اولین گوشی تاشوی جهان نیست اما خبرهای آن همچنان داغ و جذاب است. خبرهای جدید از شرکت سامسونگ حاکی از این است که Galaxy F، گوشی تاشوی این شرکت را با قیمت بالای دو هزار دلار در بازار عرضه خواهد کرد.

گزارش‌های منتشر شده از سامسونگ خبری از تاریخ دقیق عرضه آن اعلام نکرده‌اند اما پیش از این پیش‌بینی شده بود که این گوشی احتمالا در اسفند ماه وارد بازارهای جهانی خواهد شد. نگرانی دیگری که بسیاری از علاقمندان به حوزه فناوری درباره گوشی تاشوی سامسونگ دارند، قیمت آن است. قیمتی که برای این گوشی پیش‌بینی می‌شد چیزی بیش از یک هزار دلار بود اما بر اساس گزارش Gizmodo، قیمتی که قرار است این دستگاه هوشمند داشته باشد، بیش از 2 هزار دلار خواهد بود و حتی ممکن است به 2 هزار و 500 دلار برسد. این گزارش نشان می‌دهد قیمت Galaxy F تاشوی سامسونگ حدود یک هزار و 900 تا 2 هزار و 565 دلار خواهد بود. این گوشی مدل‌ها و نسخه‌های متفاوتی خواهد داشت اما قیمت آن‌ها بالاتر از آیفون‌های امسال اپل و نوت‌های سامسونگ خواهد بود.

این سایت فعال در حوزه فناوری ادعا کرده است که سرویس‌های اپراتور محلی بر اساس قراردادهای خود می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای پرداخت فراهم کنند و کاربرانی که علاقه به خرید این گوشی‌ها دارند، می‌توانند Galaxy F رابه صورت اقساطی هم فراهم کنند. این یک استراتژی است که سامسونگ برای فروش گوشی‌های خود در پیش گرفته است تا بتواند کاربران بیشتری را به خرید گوشی‌های جدید خود تشویق و ترغیب کند.

گفتنی است، هنوز سامسونگ قیمت فروش این دستگاه هوشمند خود را به صورت رسمی تأیید نکرده است اما سامسونگ ادعا می‌کند که گوشی تاشوی خود را در نیمه اول سال 2019 معرفی خواهد کرد و در مرحله اول تولید آن تعداد یک میلیون دستگاه را به فروش خواهد رساند. با این وجود، رئیس بخش موبایل سامسونگ دونگ جین کوه ادعا کرده است که این برند آنچنان نتوانسته فروش رویایی موبایل‌هایش را با نسل فعلی تکرار کند.  فروش گوشی‌های Galaxy سامسونگ کاهش یافته است. اکنون سامسونگ امید زیادی به موفقیت Galaxy F دارد تا این حد که مدیر بخش موبایل سامسونگ، موبایلهای تاشو را آخرین راه نجات از بحران خوانده است.


بیشتر بخوانید: تصویر فاش شده محافظ صفحه Galaxy A8s خبر از بریدگی دروبین سلفی در آن می‌دهد


انتهای پیام/

Galaxy F سامسونگ بیش از 2 هزار دلار قیمت خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.