تصویر فاش شده محافظ صفحه Galaxy A8s خبر از بریدگی دروبین سلفی در آن می‌دهد

تصویری از محافظ صفحه نمایش گوشی میان رده آینده سامسونگ، Galaxy A8s در فضای مجازی منتشر شده است که از حضور دوربین سلفی داخل نمایشگر خبر می‌دهد.

تصویر فاش شده محافظ صفحه Galaxy A8s خبر از بریدگی دروبین سلفی در آن می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید تلفن‌هوشمند است. این شرکت مدت زیادی است که در میان رقبای خود یکی از محبوب‌ترین‌‌ها است. این شرکت همیشه به نقد کاربرانش توجه می‌کند. طراحان این شرکت با تقسیم کردن مدل‌های گوشی‌های خود بر اساس طراحی و قیمت، باعث شده‌اند که اکثر افراد با توان مالی متفاوت توانایی خرید محصولات آن را داشته باشند. طرفداران سامسونگ مدتی است در انتظار عرضه گوشی‌های جدید این شرکت هستند.

اواخر ماه گذشته، سامسونگ خبر تولید سه گوشی هوشمند جدید شامل Galaxy A8s را داد. در حالی که سامسونگ هیچ اطلاعاتی از جزئیات این گوشی نداد، اعلام کرد که این دستگاه فناوری «first-time adoption» را خواهد داشت. تیزری که شرکت سازنده این دستگاه در فضای مجازی منتشر کرد، نشان می‌داد که این دستگاه به طور کامل بی حاشیه است و صفحه نمایش آن حتی بریدگی هم ندارد. در حال، سایت فناوری Ice Universe اظهار داشت که سامسونگ قرار است یک بریدگی بسیار کوپک در گوشیه نمایشگر برای دوربین جلویی این گوشی تعبیه کند.

از آن زمان به بعد، سامسونگ روی نمایشگر خود که دارای یک حفره برای دوربین سلفی است، نام مخصوصی گذاشته است؛ Infinity-O. پنل Infinity-O دارای یک بریدگی بسیار کوچک در گوشه سمت چپ بالای خود است که محل قرارگیری دوربین سلفی این گوشی خواهد بود. امروز، SlashLeaks یک تصویر از محافظ صفحه نمایش Galaxy A8s بارگذاری کرد که نشان می‌دهد همان گونه که انتظار می‌رود یک بریدگی بسیار کوچک در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر آن وجود دارد.

تصویر فاش شده محافظ صفحه Galaxy A8s خبر از بریدگی دروبین سلفی در آن می‌دهد

خبرهای منتشر شده حاکی از این است که Galaxy S10 هم دارای یک نمایشگر Infinity-O خواهد بود. با استفاده از یک دوربین داخل نمایشگر، تولیدکننده گوشی هوشمند نیازی ندارد که از یک ناچ یا دوربین بیرون جهنده استفاده کند تا گوشی خود را بدون حاشیه نمایشگر تولید کند.

شایعه شده است که سامسونگ Galaxy A8s با تراشه پردازنده Snapdragon 710 تولید خواهد شد. این پردازنده احتمالا با حافظه رم داخلی 6 گیگابایتی همراه خواهد بود. این گوشی در میان اولین گوشی‌های سامسونگ قرار خواهد گرفت که با نسبت تصویر 19.5:9 تولید می‌شود و با روشن ماندن همیشگی نمایشگر انتظار می‌رود که باتری آن هم 3000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد. گزارش‌ها نشان می‌دهد در پشت این دستگاه، دوربین سه‌گانه‌ای به صورت عمودی قرار گرفته است. سایت سامسونگ در آلمان رندرهایی از این گوشی را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد. اگر تصاویر و رندرهایی که از Galaxy A8s فاش شده‌اند، به واقعیت بپیوندند، می‌توان گفت این اولین گوشی سامسونگ است که از نمایشگر Infinity-O بهره می‌برد.

تصویر فاش شده محافظ صفحه Galaxy A8s خبر از بریدگی دروبین سلفی در آن می‌دهد


بیشتر بخوانید: اولین رندرهای گوشی Galaxy A8s جزئیات ظاهری آن را فاش کرد +تصاویر


انتهای پیام/

محافظ صفحه نمایش Galaxy A8s در فضای مجازی لو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار