مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از ۳۰ مورد خاموشی برق به علت برخورد رانندگان متخلف با تیرهای برق در سال 97

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمدگفت:بیش از ۳۰ مورد خاموشی برق به علت برخورد رانندگان متخلف با تیرهای برق در سال 97 داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوجگفت: متاسفانه به علت بی احتیاطی بعضی از رانندگان شاهد برخورد روز افزون خودروها خاطی با تیرهای برق هستیم.

راهزادی با بیان اینکه این خودروها با سرعت بالا و عدم رعایت قانون به تیرهای برق برخورد می کنند گفت: این برخوردها برای شرکت توزیع نیروی برق به یک معضل تبدیل شده به طوری که ما فقط در سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۳۰ مورد برخورد این خودروها را با شبکه های برق داشتیم .

وی گفت: این برخوردها باعث خطرات خاموشی وگاها نگرانی هایی از این موضوع برای مردم استان شده است.

راهزادی با بیان اینکه در روزهای بارندگی ما نگران برخورد خودروها با تیرهای برق هستیم گفت: امروز ساعت ۴ صبح با قطع برق در بلوار جمهوری متوجه شدیم که یک خودرو با برخورد به تیر برق درخیابان جمهوری شهر یاسوج باعث خاموشی برق در این مناطق شده است و بلافاصله همکاران نسبت به رفع مشکل به صورت موقت اقدام کردند تا پس از بارندگی ها این تیر برق را تعویض کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: گاهاً خاموشی های بدون پیش‌بینی درسطح شبکه برق اتفاق می‌افتد که ما سریعا اقدام به رفع آن می کنیم و تلاش می کنیم که استان ما حداقل خاموشی برق را داشته باشیم و مسئله ای در خاموشی گسترده نداشته باشیم.

انتهای پیام/د

قطعی برق در  کهگیلویه و بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.