دو دستگاه تانکر آبرسانی و ۳ هزار بسته آب دو لیتری به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، از اعزام دو دستگاه تانکر آبرسانی و ۳۰۰۰ بسته آب دولیتری به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،"حمیدرضا کرموند" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، از اعزام دو دستگاه تانکر آبرسانی و ۳۰۰۰ بسته آب دولیتری به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبرداد.

کرموند در جلسه مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب لرستان که درپی بارندگی‌های اخیر در استان لرستان و وقوع زلزله در شهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه برگزارشده بود، به تمهیدات شرکت قبل از فصل بارندگی اشاره و آمادگی اکیپ‌های اتفاقات شرکت را مثبت ارزیابی کرد.

اوهمچنین در خصوص تاثیر این بارندگی‌ها، افزود: خوشبختانه هیچ گونه قطعی آب در شبکه شهرستان‌های استان وجود ندارد؛ البته خسارت‌هایی به زیرساخت‌های برخی از شهر‌ها به ویژه شهر پلدختر وارد شده که میزان خسارت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است که به زودی اعلام خواهد شد.

کرم وند در خصوص زلزله به وقوع پیوسته در شهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه تصریح کرد: بنا به درخواست ستاد مدیریت بحران استان بلافاصله ۲ دستگاه تانکر آبرسان و همچنین ۳۰۰۰ بسته آب دولیتری تولید شده خود شرکت نیز به این استان ارسال شده و تیم‌های اتفاقات شرکت نیز در صورت درخواست اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/ب

اعزام دو دستگاه تانکر آبرسانی و ۳ هزار بسته آب دو لیتری به مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار