ترامپ: من اعتقادی به تاثیرات مخرب تغییرات آب وهوایی ندارم

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گزارش کاخ سفید و دولت خود درباره تاثیرات بد اقتصادی ناشی از تغییرات آب وهوایی و گرمایش زمین را رد کرد!

ترامپ: من اعتقادی به تاثیرات مخرب تغییرات آب وهوایی ندارمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گزارش کاخ سفید درباره تاثیرات بد اقتصادی ناشی از تغییرات آب وهوایی و گرمایش زمین را رد کرد!

در گزارش کاخ سفید که به کنگره ارائه شده آمده است که تغییرات آب و هوایی ممکن است تا آخر قرن ۲۱ میلیارد‌ها دلار ضرر اقتصادی به آمریکا وارد کند، اما ترامپ در واکنش به این گزارش گفته که به آن اعتقادی ندارد.

ترامپ که در کاخ سفید با خبرنگاران صحبت می‌کرد در این زمینه گفت: «این گزارش را دیده و خوانده‌ام، گزارش خوبی است.»

وقتی از وی درباره نظرش مبنی بر اثرات شدید اقتصادی این موضوع پرسیدند گفت: «من اعتقادی به این ندارم که می‌تواند تاثیرات مخربی داشته باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۷
نادان...قلدرقمارباز....مگر چشمانت کور است چند روز متوالی جنگلهای ایالت کالیفرنیا در آتش سوخت؟ چندین طوفان و گردباد سهمگین و خطرناک در طول سال همراه با سیلهای مخرب ایالات متعدد آمریکا را در شرق وغرب آمریکا نابود میکند و خسارات عمده بر جا میگذارد؟ واقعاً گیجی یا خودت را به اون راه میزنی؟ با ملت آمریکا هم سر جنگ و عدم سازش داری؟.....به ملت خودت حداقل رحم کن اینطوری میخواهی آمریکا را به عظمت برسانی؟ وای بحال مردم بدبخت آمریکا که اسیر افکار تو و پهلوان پنبه ات و دالتون شده اند.......
آخرین اخبار