هزینه ۸۰۰ میلیون ریالی خیرین اصفهانی در ریگان

فرماندار ریگان گفت:خیرین اصفهانی بیش از ۸۰۰ میلیون ریال در زمینه دندانپزشکی برای شهروندان ریگانی هزینه کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امین باقری فرماندار ریگان با اشاره به اینکه شهرستان ریگان یکی از شهرستان‌های محروم استان کرمان است گفت: کاروان سلامت دندانپزشکان متشکل از ۴۳ دندانپزشک وتکنیسین از استان اصفهان ۳ روز در این شهرستان خدمات رسانی نمودند.

وی تصریح کرد: این اقدام نوعدوستانه با همکاری جمعیت هلال احمر استان وشبکه بهداشت وفرمانداری ریگان انجام شد .

فرماندار ریگان اظهار کرد: در این کاروان سلامت ۸۴۳ نفر از شهروندان ریگانی به صورت رایگان خدمات دندانپزشکی دریافت نمودند.

باقری افزود: در کاروان سلامت دندانپزشکی در شهرستان ریگان توسط خیرین اصفهانی اقداماتی در زمینه جرم گیری ترمیمی وعصب کشی وکشیدن دندان انجام شد.

وی یادآور شد: این کاروان سلامت بزرگترین کاروان سلامت در شرق استان کرمان بود که در شهرستان ریگان به اهالی این شهرستان خدمات رسانی ارائه نمود .

فرماندار ریگان گفت: هلال احمر استان کرمان با همکاری شبکه بهداشت شهرستان یکی از اقدامات بسیار بزرگ را در این شهرستان رقم زدند که رضایتمندی شهروندان ریگانی را در پی داشت.

باقری از مدیر کل هلال احمر استان ودانشگاه علوم پزشکی شرق استان وشبکه بهداشت ودرمان ریگان برای استقرار کاروان سلامت دندانپزشکی در این شهرستان قدردانی نمود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان ریگان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید اظهار کرد: تمامی امکانات ومقدمات جهت راه اندازی بیمارستان در شهرستان فراهم شده است.

انتهای پیام/ی

بیمارستان ریگان دهه فجر به بهره  برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار