پلمب مطب غیرمجاز دندانپزشکی و مرکز حجامت در زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از تعطیلی و پلمپ دو مطب غیرمجاز دندانپزشکی و حجامت در این شهرستان خبر داد .

پلمب مطب غیرمجاز دندانپزشکی و مرکز حجامت در زرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید مهدی قویدل دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند از تعطیلی و پلمپ دو مطب غیرمجاز دندانپزشکی و حجامت در این شهرستان خبر داد و گفت:طبق قانون دخالت در امر پزشکی و داندانپزشکی بدون داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت جرم محسوب می‌شود.

 سید مهدی قویدل گفت: پس از کسب گزارش‌های مردمی و بازرسین بهداشتی و با حضور قاضی احمدی، دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب، کارشناسان واحد بهداشت محیط و نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان، پلیس اطلاعات، یک واحد مطب دندانپزشکی و مرکز حجامت وزالو درمانی غیر مجاز پلمپ شد.

وی افزود: در این رابطه پرونده قضائی در دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان زرند تشکیل شده است وتحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

دادستان زرند گفت:طبق گزارشات رسیده در این واحد درمانی غیرمجاز، افرادی بدون صلاحیت حرفه‌ای، پس از افتتاح مطب غیرقانونی (در یک واحد مسکونی)، اقدام به انجام کار‌های دندانپزشکی، مانند کشیدن و پُر کردن و عصب کشی دندان و دندان سازی برای مراجعین می‌کردند.

قویدل افزود: همچنین محل فعالیت یک مرکز حجامت طب سنتی که بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به حجامت شهروندان را می‌نمود، شناسایی و پلمپ شد.

دادستان زرند با بیان اینکه افرادی که اقدام به درمان در این مراکز غیر مجاز می‌کردند فاقد هر گونه تخصص و دانش کافی در حوزه درمان بودند، افزود:از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه مرکز درمانی غیر مجاز مراتب را به پلیس اطلاعات یا مرکز بهداشت اعلام نمایند.


انتهای پیام/س

 

پلمپ دو مطب غیرمجاز دندانپزشکی و حجامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار