برگزاری مانور زلزله در خرم آباد

همزمان با سراسر کشور بیستمین مانور زلزله با شعار مدرسه ایمن جامعه، تاب آور روز چهارشنبه در شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،همزمان با سراسر کشور بیستمین مانور زلزله با شعار مدرسه ایمن جامعه، تاب آور روز چهارشنبه در شهرستان خرم آباد برگزار شد.

 در این مانور که به صورت نمادین در مدرسه نمونه دولتی رضوان شهرستان خرم آباد برگزار شد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: هدف از انجام این مانور ایمن ماندن یکی از مهمترین و در عین حال آسیب پذیرترین قشر جامعه یعنی دانش آموزان از صدمات زلزله است.
غلامرضا آقامیرزایی میزان آمادگی مجموعه خدمات رسان و امدادی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: به عنوان مثال در سیل اخیر شهرستان پلدختر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در همان لحظات اولیه با حاضر شدن در محل حادثه خدمات خود را به مردم سیل زده ارائه کردند.
وی ادامه داد: در رابطه با زلزله هم وضعیت به همین صورت است و مسئله مهم حداکثر استفاده از ظرفیت‌های موجود است.
آقامیرزایی اظهار داشت: در مدیریت بحران استان ۱۴ کارگروه فعال تشکیل شده که اگر اتفاقی رخ دهد هر کدام از کارگروه‌های مذکور بر اساس نوع حادثه و شرح وظایف خود وارد عمل خواهند شد و اقدامات لازم را بعمل خواهند آورد.
وی گفت: در کنار این خدمات بحث آموزش و اطلاع رسانی به مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که نمونه بارز آن برگزاری مانور امروز است.

انتهای پیام/ب

 

مانور زلزله در خرم آباد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.