در خطبه های نماز جمعه شیراز:

سازش در برابر بیگانگان سبب گستاخ تر شدن آنان می شود

امام جمعه شیراز گفت: مطالعه تاریخ دویست سال گذشته نشان می‌دهد سازش در برابر بیگانگان نتیجه‌ای جز گستاخ‌تر شدن آن‌ها نداشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز، گفت: آن‌ها که می‌گویند باید با قدرت‌های زورگو سازش کرد بهتر است سری به تاریخ بزنند؛ چرا که تاریخ نشان داده است سازش ملت‌های مستضعف، سبب تحقیر بیشتر آن‌ها شده است.

وی، برجام را مصداق روشن بدعهدی دشمنان و بی نتیجه بودن سازش با آنان دانست و گفت: هر موقع در برابر زورگویان ایستادیم نتیجه بهتری گرفتیم و تجربه در این سال‌ها نشان داده مقاومت همواره نتیجه بهتری داشته است.

آیت الله دژکام ادامه داد: دشمن در حال تلاش است که انقلاب اسلامی به چهل سالگی نرسد و آمریکایی‌ها این را به صورت علنی اعلام کرده اند، اما این بار هم مقاومت ملت، ادامه انقلاب را تضمین خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حوزه‌های علمیه و مراکز علمی و فرهنگی اطراف حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام جلوه گر فرهنگ اصیل استان فارس و شهر شیراز هستند از مسئولان خواست برای ساماندهی اطراف این حرم شریف بیشتر تلاش کنند.
انتهای پیام/م

برجام مصداق روشن بدعهدی دشمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار