اولویت کشور نهاد خانواده است

مسؤل دفتر امور زنان و خانواده آستان قدس رضوی در یزد گفت: اولیت اصلی در کشور ایران نهاد خانواده است و بانوان و مادران در سالم ماندن این نهاد نقش موثری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ فاطمه زارع مسؤل دفتر امور زنان و خانواده آستان قدس رضوی در یزد در افتتاح کانون خادمیاری امور زنان و خانواده رضوی آستان قدس رضوی در شهرستان مهریز گفت: اولیت اصلی در کشور ایران نهاد خانواده است لذا بانوان و مادران در سالم ماندن این نهاد نقش موثری دارند.

وی افزود: در استان یزد ۲۷نهاد فرهنگی وجود دارد که اولیت اصلی آن‌ها خانواده و مادر و تربیت فرزندان است.

وی ادامه داد: ۲۵کانون در استان قدس رضوی یزدوجود دارد که ویژه بانوان است، ۳ کانون با موضوع بانوان وجود دارد و کانون‌های ویژه مادران شهدا، شناسایی و هم افزایی بانوان توانمند و ترویج سبک رضوی والدین است.

زارع افزود: بانوان در آستان قدس رضوی بجز کار‌های شیفت و خادمیاری حرم امام رضا (ع) بحث مهم تری را دنبال می‌کند و آن محرومیت زدایی است که می‌تواند با تشکیل کانون بانوان متشکل از ۱۸ نفر در این امر کوثر واقع شود.

وی گفت: همه این کانون‌ها برای درک و ارتباط راحت تر بین بانوان است و اینکه تمام این موارد را باید از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم تاثیر گذار باشیم.

انتهای پیام/ص

نهاد خانواده، اولویت کشور ما است

برچسب ها: خانواده ، آستان قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار