اینستاگرام قابلیت «close friends» را به بخش استوری اضافه کرد

اینستاگرام قابلیت جدید «close friends» را به بخش استوری اضافه کرد تا کاربران استوری‌های خود را با گروه محدودتری به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام قابلیت «close friends» را به بخش استوری اضافه کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ژوئن سال 2017 بود که اینستاگرام اعلام کرد در حال تست یک قابلیت است که نام آن در آن زمان «favorites» بود که به کاربران اجازه می‌داد استوری‌های خود را با گروه محدودتری به اشتراک بگذارند. با بالا گرفتن جنبش «Finstagram»، اکانت‌های شخصی که تنها توسط نزدیکترین دوستان افراد دنبال می‌شد، شرکت اینستاگرام در تلاش بود تا ابزارهای بیشتری برای اشتراک‌گذاری خصوصی با ابزارهای متعددی که تقریبا در هر قسمت از برنامه قرار داشت به کاربران ارائه دهد. پس از 18 ماه بالاخره قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌ها برای گروه محدودتر در اینستاگرام اضافه شد و از آن چیزی که در سال 2017 معرفی شده بود، کاملا تفاوت دارد.

اینستاگرام قابلیت جدید را به بخش استوری کاربران اضافه کرده است که نام آن «Close Friends» است. این قابلیت این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا حریم شخصی خود را برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود در استوری مشخص کند. به کمک این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود تا استوری‌های شخصی‌تر خود را با گروهی از دوستان خود به اشتراک بگذارد که با آن‌ها احساس صمیمیت بیشتری دارد و بقیه افراد از به اشتراک گذاشته شدن اینگونه استوری‌ها باخبر نخواهند شد.

اینستاگرام اعلام کرده است کابران برای استفاده از این قابلیت کافی است دوستان نزدیک و صمیمی خود را در لیست Close Friends موجود در اینستاگرام قرار دهند. کاربران می‌توانند به صورت کامل این فهرست را کنترل کنند و کس دیگری نمی‌تواند درخواست حضور در این فهرست را تأیید کند. در نتیجه کاربران به راحتی استوری‌های شخصی را با دوستان صمیمی خود به اشتراک خواهند گذاشت.

زمانی که شخصی شما را به عنوان دوست صمیمی خود انتخاب کند و نام کاربری شما را به فهرست Close Friends اینستاگرام خود اضافه کند، ستاره سبزی در گوشه تصویر نمایه او در بخش استوری اضافه خواهد شد. راه دیگری که می‌توان از قرار گرفتن در لیست دوستان صمیمی کسی مطلع شد، این است که اگر استوری باز شود در قسمت پایین آن استوری دایره سبز رنگی دیده می‌شود که ستاره سفیدی داخل آن است.

اینستاگرام قابلیت «close friends» را به بخش استوری اضافه کرد

گفتنی است، این قابلیت در حال حاضر فقط برای بخش استوری اضافه شده و صحبتی از دسترسی به آن در بخش پست‌ها نشده است. به هر حال، این امکان وجود دارد که در آینده Close Friends به پست‌ها هم اضافه شود.

در ادامه می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که اینستاگرام پس از اضافه شدن قابلیت Close Friends به اشتراک گذاشت.


بیشتر بخوانید: هشتگ زدن به گوگل مپ اضافه شد!


انتهای پیام/

قابلیت «close friends» به استوری اینستاگرام اضافه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bahar
۱۲:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام من بخاطر مشکل دایرکت مجبور شدم ورژن خیلی قدیمی اینستارو نصب کنم الان دنبال اولین آپدیت اینستا که قابلیت کلوز فرند رو اضافه کرد میگردم میتونین اون ورژن رو معرفی کنید به من؟
آخرین اخبار