رندرهای هوآوی nova 4 ظاهر این گوشی را مشخص کرد

رندرهای منتشر شده از هوآوی nova 4 مشخص کردند که این گوشی دارای یک حفره روی نمایشگر خود است.

رندرهای هوآوی nova 4 ظاهر این گوشی را مشخص کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی هوآوی که این روزها رقابت خود را با سامسونگ بیشتر از پیش کرده، در نظر دارد اولین گوشی هوشمند خود را با حفره روی نمایشگر معرفی کند و سامسونگ را کنار بزند. رندرهایی که به تازگی از شرکت هوآوی در فضای مجازی منتشر شده‌اند، خبر از این می‌دهند که اولین گوشی هوآوی با حفره روی نمایشگر می‌تواند nova 4 باشد.

طراحی پشت این گوشی چیزی شبیه به P20 Pro است. جلوی این گوشی نشان می‌دهد که صفحه نمایش آن حفره‌ای در سمت چپ بالایی گوشی دارد که محل قرار گیری دوربین سلفی در آن است. این دقیقا همان چیزی است که هوآوی چند وقت پیش در شبکه اجتماعی خود پوستری از آن به نمایش گذاشته بود و چندی پیش در فضای مجازی پیچیده بود چرا که هوآوی قصد دارد این گوشی را زودتر از گوشی دارای نمایشگر Infinity-O سامسونگ معرفی کند.

هوآوی برای اینکه رقابت خود را تنگاتنگ‌تر از پیش کند، حتی یک ویدئو هم به صورت زنده از طریق اینترنت پخش کرد که نمونه اولیه دستگاهی با چنین حفره‌ای را نشان می‌داد که گفته می‌شد پایه‌ای برای گوشی آینده هوآوی خواهد بود. مسلما، برای جلوگیری از نشان دادن برند نمونه اولیه، ارائه‌دهندگان این ویدئو تلاش می‌کردند که پشت دستگاهی که در دستان آن‌ها بود، نشان ندهند.

احتمال دارد شرکت هوآوی برای تولید نمایشگر nova 4 مانند گوشی‌های سامسونگ به سراغ شرکت BOE برود و LCD گوشی‌ها خود را به این شرکت سفارش دهد. این مسئله دلیل شباهت طراحی نمایشگر و محل قرارگیری حفره روی نمایشگر در گوشی‌های دو شرکت هوآوی و سامسونگ توضیح می‌دهد.

در ادامه تصاویری از رونمایی نمونه اولیه‌ای از گوشی هوآوی nova 4 را مشاهده کنید که این شرکت از طریق استریم آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

رندرهای هوآوی nova 4 ظاهر این گوشی را مشخص کرد

رندرهای هوآوی nova 4 ظاهر این گوشی را مشخص کرد

رندرهای هوآوی nova 4 ظاهر این گوشی را مشخص کرد

رندرهای هوآوی nova 4 ظاهر این گوشی را مشخص کرد


بیشتر بخوانید: اوپو از تولید گوشی هوشمند تاشوی خود خبر داد


انتهای پیام/

رندرهای nova 4 هوآوی از حفره نمایشگر این گوشی خبر دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار