احمدی صفا: در مسابقات قهرمانی کشور بوکس در یک وزن بالاتر به رقابت می‌پردازم

ملی پوش تیم ملی بوکس گفت: با توجه به اینکه وزن ۴۹ کیلوگرم از المپیک حذف شده است، در مسابقات قهرمانی کشور در وزن ۵۲ کیلوگرم به رقابت می‌پردازم.

احمدی صفا:در مسابقات قهرمانی کشور بوکس در یک وزن بالاتر به رقابت می پردازمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های قهرمانی کشور بوکس بزرگسالان از 16 تا 21 آذر ماه به میزبانی اهواز برگزار می شود. یکی از ملاک های حضور بازیکنان  در تیم ملی نیز حضور در این رقابت می باشد. همچنین قهرمانی کشور جوانان اواسط دی ماه برگزار خواهد شد که هنوز تکلیف میزبانی آن مشخص نیست. قرار است یکی از استان های گیلان، گرگان، کردستان و یا تهران برای مسابقات انتخاب شوند.

در این راستا امید احمدی صفا ملی پوش تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اردوهای تیم ملی تعطیل شده است و بازیکنان برای رقابت های پیش رو زیر نظر مربیان شخصی خود تمرین می کنند. همچنین 5 روزی است که اردوهای تیم تهران در حال برگزاری است. من برای قهرمانی کشور به یک وزن بالاتر آماده ام و در وزن 52 کیلوگرم به رقابت با حریفان خود می پردازم. دلیل تغییر وزن من آن است که وزن 49 کیلو گرم از رقابت های المپیک حذف شده است.

او گفت: من تا به حال به طور  رسمی در وزن 52 کیلوگرم به رقابت نپرداخته ام ولی  در اردو های تیم ملی  حریف تمرینی های من در وزن 52 و 64 کیلوگرم بوده است و با آن ها مسابقه می دادم. احساس می کنم می توانم در این وزن موفق باشم و حرفی برای گفتن داشته باشم. بوکس رشته ای است که حد و مرز ندارد و رقابت در آن سخت است.

احمدی صفا افزود: قهرمانی کشور امسال سخت تر از سال های قبل است چرا که استان ها امسال در قهرمان کشور سهمیه دارند. استان میزبان، تهران و البرز 10 سهمیه دارند و سایر استان ها به ترتیب 8 و 6 سهمیه دارند. بازیکنانی که به این رقابت اعزام می شوند منتخب های استانی  هستند، پس باید شاهد رقابتی سخت بین بازیکنان بود. به دلیل نزدیکی المپیک تمام بازیکنان تلاش می کنند بهترین عملکرد را در قهرمانی آسیا از خود ارائه بدهند تا توجه کادر فنی جدید و فدراسیون را جلب کنند.

او درباره تیم ملی بوکس گفت: دلیل لغو آخرین اردوی تیم ملی پیش از قهرمانی کشور را  نمی دانم، اما این مسئله فرصت مناسبی برای بازیکنان فراهم کرد تا بتوانند با شرایط جدید خودشان و تغییراتشان کنار بیایند. برای مثال اگر قرار است تغییر وزن دهند با وزن جدید، خودشان را تطبیق دهند. اردو های تیم ملی همیشه سنگین بوده است و این فشار برای من تا به حال مفید بوده است.

او درباره مظاهری مربی تیم ملی اظهار کرد: علی مظاهری مربی تیم ملی از اینکه به مربیان رسیدگی لازم نمی شود و حق و حقوقشان را نمی گیرند گله مند است. بوکس ایران به بزرگانی همچون مظاهری نیازمند است و در این فاصله کم یک ساله بهتر است همگی دست به دست هم بدهیم و اختلافات را کنار بگذاریم.

ملی پوش بوکس بیان کرد: مهمترین مشکل تیم ملی دوگانگی درون تیم است و همه یک دست و متحد نیستند. بازیکنان چه نتیجه بگیرند و چه نگیرند به آن ها انتقاد می شود. بازیکنان ملی پوش نیازمند آرامش هستند تا بتوانند استعداد های خودشان را به نمایش بگذارند. همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی متحدی داشته باشیم. ثوری رئیس فدراسیون جدید بر روی کار آمده است و واقعا تلاش کرده است در طول این یک سال تا جایی که ممکن است بازیکنان را به رقابت  ها اعزام کند. همچنین کادر فنی جدید بسیار خوب هستند.


بیشتربخوانید: 

ثوری: هدف از برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر، پشتوانه سازی برای تیم ملی بوکس است

ثوری: تا یک ماه دیگر مربی کوبایی تیم‌های پایه بوکس به ایران می‌آید

ثوری: فدراسیون به دنبال راه اندازی رسمی بوکس بانوان است


انتهای پیام/

اظهارات احمدی صفا ملی پوش بوکس  از آخرین وضعیت بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار