تاریخ دادگاه رسیدگی به پرونده کوآلکام و اپل مشخص شد

یک قاضی فدرال تاریخ رسیدگی به پرونده حقوقی شکایت کوآلکام از اپل را مشخص کرد. مسئولان این دو شرکت 15 آوریل 2019 در دادگاه حاضر می‌شوند.

تاریخ دادگاه رسیدگی به پرونده کوآلکام و اپل مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک قاضی فدرال در آمریکا تاریخ 15 آوریل سال 2019 را به عنوان روز رسیدگی به پرونده شایت کوآلکام علیه اپل مشخص کرد. Union-Tribune سن‌دیگو اعلام کرده است که هر دو طرف این پرونده قادر نبودند در موردی که کوآلکام، اپل را به به اشتراک گذاشتن کدهای اختصاصی این شرکت با سازنده تراشه رقیب یعنی اینتل به توافق برسند.

بر اساس Union-Tribune، وکلای شرکت اپل امکان توافق بین دو شرکت را که از محاکمه جلوگیری می‌کند، رد کردند. مسئولان شرکت کوآلکام امیدوار بودند که در ماه فوریه می‌توانند در دادگاه حاضر شوند ولی قاضی منطقه‌ای آمریکایی، گنزالو کوریل با توجه به پیچیدگی وضعیت این دو شرکت و انطباق با برنامه دادگاه، ماه آوریل را برای رسیدگی به این پرونده انتخاب کرد.

به نظر می‌رسد این پرونده دعوا آخرین تمیزکاری بین کوآلکام و اپل است. دعواهای این دو شرکت از ژانویه سال 2017 آغاز شد، زمانی که اپل شکایت خود را نسبت به پرداخت وجوه به این شرکت سازنده تراشه پردازنده تمدید کرد. این آخرین پرونده از ماه سپتامبر باز شد که در آن کوآلکام، اپل را به دزدیدن فناوری این شرکت و ارائه کردن آن به شرکت اینتل متهم کرد.


بیشتر بخوانید: آیفون XR پرفروشترین گوشی شرکت اپل است


انتهای پیام/

تکلیف پرونده شکایت کوآلکام از اپل 15 آوریل سال بعد مشخص می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار