پیشرفت کشور نتیجه خودباوری

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پیشرفت کشور نتیجه خودباوری و اتکا به ظرفیت‌های درونی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست صمیمی با دانش آموزان دبیرستان متوسطه دوم شاهد شهرستان ساری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموزی، گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در دوران انقلاب علاوه بر تحصیل علم با حضور فعال در عرصه دفاع از میهن، دین و قرآن در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کرده و اجازه نداده اند حتی یک وجب از خاک میهمن اسلامی به دست دشمن بیفتد.

وی به پیشرفت‌های علمی کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی، پزشکی، هسته ای، حوزه نانو و سلول‌های بنیادی اشاره کرد و افزود: همه این دستاورد‌ها نتیجه تلاش و زحمات همان جوانانی است که با پشتکار و تلاش شبانه روزی پس از پایان جنگ با خودباوری و اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درونی به ثمر رسید.

فرمانده انتظامی مازندران، خطاب به دانش آموزان، افزود: آینده این انقلاب و کشور در دستان شما جوانان و نوجوانان است که باید با هدف گذاری و الگو پذیری از ائمه معصومین و شهداء گام‌های مهمی را در زندگی خود بردارید.

سردار میرفیضی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از گذشت چهل سال به بلوغ و تکامل رسیده، گفت: تمدن اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در مقابل دیگر تمدن‌ها قرار گرفته باید برای استقرار و تثبیت این تمدن بزرگ همگان تلاش کنیم.

وی مردم را مهمترین مولفه قدرت پلیس دانست و افزود: به پشتوانه جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت‌های گسترده‌ای که در عرصه‌های مختلف علمی داشته در حال حاضر در ترازی جهانی قرار دارد و حریف آن استکبار جهانی غرب و آمریکاست.

وی با اشاره به موفقیت نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف، گفت: بی شک اقتدار پلیس به تجهیزات و امکانات آن نیست، بلکه اقتدار پلیس به نفوذ کلام و پاسخگویی به مطالبات مردمی است.

سردار میرفیضی اعتماد مردم به پلیس را بزرگترین سرمایه اجتماعی عنوان کرد و افزود: اعتماد منجر به افزایش مشارکت، مقبولیت، محبوبیت و مرجعیت می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس یکی از ماموریت‌های نیروی انتظامی را اطلاع رسانی، آگاه سازی عمومی و ارتقا فرهنگ و آموزش در جامعه برشمرد و گفت: نیروی انتظامی با فرهنگ سازی و ارتقا فرهنگ ترافیک با همکاری و مشارکت شما دانش آموزان و فرهنگیان در قالب طرح‌های همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک توانسته، گام موثری در کاهش حوادث رانندگی بردارد.

سردار میرفیضی با اشاره به دستاورد‌های نیروی انتظامی در طول چهل سال انقلاب، گفت: ارتقا کیفی خدمات انتظامی، استفاده از فناوری‌های روز در کشف علمی جرم، ارجاع سیستمی پرونده‌های قضائی، راه اندازی دفاتر خدماتی پلیس +۱۰، ارتقاء پلیس هوشمند از جمله این دستاورد‌ها است.
انتهای پیام/آ

انقلاب اسلامی پس از گذشت چهل سال به بلوغ و تکامل رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.