تظاهرات اعتراضی فلسطینیان مقابل نمایندگی برزیل در رام الله

ده‌ها فلسطینی در اعتراض به تصمیم رئیس جمهور جدید برزیل برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اشغالی در مقابل نمایندگی این کشور در رام الله تظاهرات کردند.

تظاهرات اعتراضی فلسطینیان مقابل نمایندگی برزیل در رام اللهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون المیادین، ­ده‌ها فلسطینی در اعتراض به تصمیم رئیس جمهور جدید برزیل برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اشغالی در مقابل نمایندگی این کشور در رام الله تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان پلاکارد‌هایی با مضمون «قدس پایتخت ابدی کشور فلسطین» با خود حمل کردند و از رئیس جمهور جدید برزیل خواستند با قانون بین المللی که تأکید می‌کند قدس شهری تحت اشغال است مخالفت نکند.

صلاح الخواجا از فعالان در زمینه مقابله با دیوار حائل و شهرک سازی‌ها که در این تظاهرات حضور داشت گفت: «پیام ما این است که به تظاهرات اعتراضی علیه رئیس جمهور جدید برزیل که از راست گرایان افراطی است و اعلام کرده سفارت برزیل را از تل آویو به قدس (اشغالی) منتقل می‌کند، ادامه می‌دهیم. وی با این اقدام به قافله ترامپ نازی می‌پیوندد که عملیات یهودی سازی قدس و اعلام آن به عنوان پایتخت دولت مجرم اسرائیل را در پیش گرفته است.»

وی همچنین افزود: «اقدام خطرناکتر، سفر فرماندار یکی از ایالت‌های برزیل به اسرائیل برای عقد قرارداد خرید پهپاد از دولت اشغالگر است. در حالی که همه جهان اسرائیل را تحت تحریم قرار داده است، برزیل روابط تجاری خود را با آن تقویت می‌کند و ما به شیوه‌های مختلف اعتراض خود را به اقدامات برزیل نشان می‌دهیم.»

انتهای پیام/

اعتراض فلسطینیان به انتقال سفارت برزیل به قدس اشغالی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار