معاون عمرانی استاندار مرکزی؛

نظام مهندسی باید در بنا‌های تاریخی استان مرکزی حضور فعال داشته باشد

معاون عمرانی استاندار مرکزی بر حضور فعال نظام مهندسی در حفظ و حراست از بنا‌های تاریخی استان مرکزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در نشست با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی گفت: سازمان نظام مهندسی باید در تمام بخش‌ها بویژه حفظ و حراست از بنا‌های تاریخی استان حضور فعال داشته باشد.

زندیه وکیلی افزود: همچنین سازمان نظام مهندسی استان بایستی ضمن تعاملات بیشتر با انبوه سازان در نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری نقش بیشتری ایفا نماید.

وی اضافه کرد:: توجه به امور آموزشی و ارتقاء توانمندی‌های اعضا بویژه مهندسان ناظر ساختمانی ضروری است و موجب پویایی و اثربخشی بیشتر سازمان در توسعه و عمران استان می‌شود.

لزوم توجه بیشتر به جایگاه مجریان ساختمانی در استان مرکزی

مجید ثاقبی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکردی و پروژه‌های بزرگ مورد نظارت سازمان، برخی از چالش‌ها و مشکلات فراروی سازمان را بر شمرد و خواستار توجه بیشتر به جایگاه مجریان ساختمانی در سطح استان و برگزاری جلسات هیات ۴ نفره سازمان شد.

اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در نشست با مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی برخی از چالش‌ها و مشکلات فراروی این سازمان را بررسی کردند.

در این نشست که در در دفتر معاونت عمرانی استاندار مرکزی برگزار شدرئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی، نایب رئیس، خزانه دار، مدیر اجرایی، بازرسان و دوتن از اعضای هیات مدیره سازمان حضور داشتند.

نظام مهندسی باید در بنا‌های تاریخی استان مرکزی حضور فعال داشته باشد

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.